Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mail adresse til Telsa Stavanger?

Startet av mr.rs4, onsdag 27. juni 2018, klokken 14:52

« forrige - neste »

mr.rs4

Hva er Mail adressen til Telsa Stavanger?

Har prøvdt å kontakte dem på 2 mailer, og ikke fått svar. Så lurer jeg på om det er feil mail adresse jeg har.
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

sjokomelk

De svarer ikke på mail, så du kan like gjerne gi opp. Jeg venter fortsatt på svar på mailer jeg sendte i november, desember, januar, februar og mars. Selv etter at en av sjefene der sa han skulle sørge for at de svarte på de, selv om jeg hadde vært der med bilen allerede, har jeg ikke hørt et kvekk.
Eneste måten å få kontakt med Stavanger er å dra dit fysisk.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

Sulle

Jeg har pleid å få svar samme dag, eller neste morgen dersom jeg har sendte e-post om kvelden.
Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/

mr.rs4

Takker for svar.
Har prøvd med stavanger(a)teslamotors.com for 1 og 3 uker siden. Ikke fått svar. Og dirkete til en til en ansatt uten hell.

Så prøvde jeg stavanger_service(a)tesla.com igår. Ikke fått svar på den enda(kanskje litt tidlig?).

At de ikke har tid til å utføre er en ting, men de kunne ha svart.

Har og prøvd å ringe de et par ganger da rett på svareren. = uten hell.
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

k1

Samtlige steder på østlandet opplever jeg nøyaktig det samme. Mail er bare å glemme, det samme er tlf.
Total kollaps.
Eneste som fungerer delvis er å møte opp på sc. Da kan man være heldig å få svar i hvertfall.
Det her kan ikke fortsette, og jeg er usikker på om den nye sc de er i gang med på Karihaugen vil klare å gjøre ting særlig mye bedre. Tenker med gru over at det det er nok et rekordår med utleveringer og snart kommer TM3.

Jeronan

Sitat fra: k1 på torsdag 28. juni 2018, klokken 19:01
Samtlige steder på østlandet opplever jeg nøyaktig det samme. Mail er bare å glemme, det samme er tlf.
Total kollaps.
Eneste som fungerer delvis er å møte opp på sc. Da kan man være heldig å få svar i hvertfall.
Det her kan ikke fortsette, og jeg er usikker på om den nye sc de er i gang med på Karihaugen vil klare å gjøre ting særlig mye bedre. Tenker med gru over at det det er nok et rekordår med utleveringer og snart kommer TM3.

Karihaugen won't fix a thing. It's too little too late.  Just look at Kokstad, Bergen. They finally managed to run double shifts and as such basically double the capacity and yet nothing changed. They are still collapsed under pressure. It's total chaos still.
The complete lack of parts at the moment and the time to get them doesn't help matters either.  :(
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

mr.rs4

Fikk svar etter at jeg mailet hun dere linket til meg om.
Men fikk tid i sent oktober....
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA