Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når tror du de første i Norge får anledning til å konfigurere sin Model 3?

Startet av MrBacardi, mandag 18. juni 2018, klokken 20:33

« forrige - neste »

Nilsern

Antagelsen om at de dyreste modellene blir levert først og/eller har kortest leveringstid virker som en sannsynlig forretningsstrategi for Norge.
MEN, er det basert på noe mer enn kvalifisert gjetning?

Klykken

Nei, såklart ikke.
Men det er mer eller mindre slik de har gjort det i USA per nå.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Ollie

Nærmer seg konfigurasjon nå! Tesla Norge har endret teksten på administrasjonssiden til min reservasjon. Nå står det at du blir invitert til å konfigurere bilen din basert på når du reserverte. Tidligere lå det inne at tidspunktet var basert på om du jobber i Tesla og om du eier Tesla fra før....Ventetiden nærmer seg slutten!!!

MrBacardi

Sitat fra: Ollie på tirsdag 06. november 2018, klokken 19:16
Nærmer seg konfigurasjon nå! Tesla Norge har endret teksten på administrasjonssiden til min reservasjon. Nå står det at du blir invitert til å konfigurere bilen din basert på når du reserverte. Tidligere lå det inne at tidspunktet var basert på om du jobber i Tesla og om du eier Tesla fra før....Ventetiden nærmer seg slutten!!!

hm, hos meg står alle de 3 kriteriene listet opp, sikker på at det ikke har stått slik hele tiden? :
SitatLeveransene av Model 3 begynner i USA basert på om du er en ansatt, om du eier en Tesla og reservasjonstidspunktet.
MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

GOS

Sitat fra: Ollie på tirsdag 06. november 2018, klokken 19:16
Nærmer seg konfigurasjon nå! Tesla Norge har endret teksten på administrasjonssiden til min reservasjon. Nå står det at du blir invitert til å konfigurere bilen din basert på når du reserverte. Tidligere lå det inne at tidspunktet var basert på om du jobber i Tesla og om du eier Tesla fra før....Ventetiden nærmer seg slutten!!!

Slikt har det stått hos meg i sikkert 2 år! Eller kanskje helt siden 31.03.2016 så tar ikke dette som noe tegn.

Men for hver dag som går så håpet jeg på mail om åpning av konfigurasjon;-)
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

Ollie

Upps sorry! Ble litt overivrig her. Den korte teksten stod inne på Tesla konto og administrasjon av reservasjon... Den lange står fortsatt som dere sier på Reservasjonsholderoppdateringen.
Da er det bare å vente på etterlengta eposten...


Myrvang

Er jo lettere å shippe til Kina/Asia fra USAs vestkyst enn til Europa, så kanskje ikke så rart? (Selv om Tesla i dag har gode rutiner på frakt av biler østover).
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA