Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Oppdatert: Film, bilder og omtale

Startet av AJ82, søndag 17. juni 2018, klokken 18:29

« forrige - neste »

Counterpointer

Sitat fra: Jejl på lørdag 08. september 2018, klokken 00:32
1.48.18 blir nok snart slått av Model 3. En non-Performance har kjørt på 1.48.6. Performance-utgaven bør vel klare  noen sekunder raskere.
Fullstendig irrellevant og off topik


AJ82

- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf


AJ82

- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

Nordlands

I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18



daktari

Morsomt stunt med tunnelen men ikke et ord om snitthastighet...
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Counterpointer

Sitat fra: daktari på mandag 17. september 2018, klokken 17:09
Morsomt stunt med tunnelen men ikke et ord om snitthastighet...
Lav fart ut av London (snitthastighet i indre by er omtrent gangfart) så motorvei (110)ca frem til 33 km tunnel deretter motorvei (130) frem til Brussel hvor det går sakte igjen......
Regn ut selv

4Matic Fanatic

Sitat fra: knut.aulie på mandag 17. september 2018, klokken 22:42
Lav fart ut av London (snitthastighet i indre by er omtrent gangfart) så motorvei (110)ca frem til 33 km tunnel deretter motorvei (130) frem til Brussel hvor det går sakte igjen......
Trenger ikke å være gangfart medmindre de startet i verste ettermiddagsrushet - synes trafikken går ganske greit i London?

Ulle

Autoweek Nederland tester i-pace mot S75d (husk å slå på engelske) subtitles. Får frem forskjellene på bilene på en god måte så får det bli opp til den enkelte å konkludere hva som er viktigst for seg.

https://www.youtube.com/watch?v=Wg-PlHnDrt0
2017 X75d AP2.5 MCU1
2017 BMW i3 94ah

turfsurf

Sitat fra: Ulle på tirsdag 18. september 2018, klokken 01:18
Autoweek Nederland tester i-pace mot S75d (husk å slå på engelske) subtitles. Får frem forskjellene på bilene på en god måte så får det bli opp til den enkelte å konkludere hva som er viktigst for seg.

Veldig som forventet egentlig, kommer veldig an på preferanser og behov. Men kommer ikke over rekkeviddeforskjellen....
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

bmw2002

Sluttet å se Autoweek testen når de ikke visste at Jaguar har selvkjøring.

Tellus

Tydelig at vedkommende hadde gode kunnskaper om Tesla, men kanskje litt manglende kunnskaper om I-Pace.
Forøvrig synes jeg det var et greit oppsett. At Tesla S 75 har lengre rekkevidde i 130 km/t er som det skal være. Forskjellen hadde vært mindre om I-Pace'en var satt opp med mindre hjul enn de 22 tommerene denne var utstyrt med.

Nå som det begynner å bli litt utvalg i segmentet større elbiler med lang rekkevidde tror jeg det blir mindre og mindre relevant å sette sedaner opp mot suv/crossovers.

Folk vil nok primært vurdere Model X mot I-Pace, E-Tron, EQC osv.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA