Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Estimert levering august / september

Startet av Nicholai, torsdag 14. juni 2018, klokken 09:16

« forrige - neste »

Nicholai


georglu

Sitat fra: Nicholai på fredag 07. september 2018, klokken 13:25
Da var bilen min registert og fått skilt  :+1:

Jeg også. Juhu! Alt klart til utlevering på tirsdag.
Model 3 RN108xxxxxx - reservert 31.03.2016

redeyechris

Det er bare å glede dokke! Eg henta min TMS 75D i forrige onsdag. Utrolig bil å kjøre! Ingen problemer var full ladet, gikk gjennom bilen, signerte låne papirer og ut å kjøre. Eneste beskjed som virka litt rart var at eg måtte vente minst en dag med å koble bilen til appen!
Tesla Model S75D Sep 2018

Phantom3D

Tesla ringte meg for ett par dager siden. Skal etter planen hente min S75 21. sept.
Bilen står per nå som ankommet Europa, så bør komme på båt ganske snart.
Tesla Model S75D 18
BMW i3 94Ah
1995 Mini Cooper Silver Bullet 1275cc

michael.m

Har bestillt en inventory 75D med lån fra tesla. Fikk dere som tatt lån på bilen samme melding som meg på mytesla? (Du har valgt å betale bilen kontant)

Jarletu

Sitat fra: michael.m på søndag 09. september 2018, klokken 09:27
Har bestillt en inventory 75D med lån fra tesla. Fikk dere som tatt lån på bilen samme melding som meg på mytesla? (Du har valgt å betale bilen kontant)

Ja samme melding hos meg, har mailet med selger og han kunne fortelle at alt var i orden.
Jeg trengte ikke å gjøre noe med det.. (sendte screenshot av det samme bildet som du la ut)..
Bare å vente på at de ringer da:)
2018 Tesla X 75D
2010 BMW X5 3,0D solgt høst 2018
20.08.2014 BMW I3 (Arravani Grey, Fully loaded)

pkhamre

Sitat fra: Jarletu på søndag 09. september 2018, klokken 10:14
Sitat fra: michael.m på søndag 09. september 2018, klokken 09:27
Har bestillt en inventory 75D med lån fra tesla. Fikk dere som tatt lån på bilen samme melding som meg på mytesla? (Du har valgt å betale bilen kontant)

Ja samme melding hos meg, har mailet med selger og han kunne fortelle at alt var i orden.
Jeg trengte ikke å gjøre noe med det.. (sendte screenshot av det samme bildet som du la ut)..
Bare å vente på at de ringer da:)

Det sto det først hos meg og, men nå står den som ok.
2018 Tesla Model X75D - Uglen

michael.m

Da endes det sikkert snart da :+1:
Estimert levering 24sep, håper på et samtale fra tesla snart! :D

Apache

Sitat fra: michael.m på søndag 09. september 2018, klokken 09:27
Har bestillt en inventory 75D med lån fra tesla. Fikk dere som tatt lån på bilen samme melding som meg på mytesla? (Du har valgt å betale bilen kontant)
Når bestilte du bilen din? Prøver å gjette når jeg får min 22. August

michael.m

Bestilte min 22 aug også. I final invoice står det estimert 24sep. Samme på din?
Sitat fra: Àpache på søndag 09. september 2018, klokken 20:31
Sitat fra: michael.m på søndag 09. september 2018, klokken 09:27
Har bestillt en inventory 75D med lån fra tesla. Fikk dere som tatt lån på bilen samme melding som meg på mytesla? (Du har valgt å betale bilen kontant)
Når bestilte du bilen din? Prøver å gjette når jeg får min 22. August

Apache

Har ikke fått "final invoice" enda, bare "order invoice"

michael.m

Fikk en samtale fra tesla idag. Henting i drammen 18/9  :D  :D

georglu

Bil hentet i Drammen i ettermiddag! Konge bil!
Model 3 RN108xxxxxx - reservert 31.03.2016

_reeb

Sitat fra: _reeb på tirsdag 28. august 2018, klokken 12:54
Sitat fra: _reeb på tirsdag 31. juli 2018, klokken 14:44
TMX 100D (Non-PUP)
Bestilt: 16/05
Låst: 21/05
VIN: 22/05
Ferdig produsert: 22/06
Beregnet leveringstid: August - Early September

Status: Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet

Skal til Bergen

Hadde avtalt utlevering i dag, 28 september.
Ble nettopp oppringt av Tesla om at bilen ikke blir utlevert i dag likevel :(

De må bytte en kromlist og denne må bestilles fra Drammen eller Nederland, så mest sannsynlig ikke utlevering før 3-4 dager.

Bra de går over og sjekker at bilen er ok før utlevering, men kjedelig det skulle skje meg :(
Håper det ikke er andre ting som dukker opp på utleveringsdagen.

Sitat fra: _reeb på onsdag 29. august 2018, klokken 14:39
Ble oppringt igjen i dag.
Delen finnes ikke i Norge, de viste heller ikke om det finnes i Europa, må kanskje sendes fra USA.
Spurte om hvorfor ikke de se hvor delen finnes på lager, men hadde de ikke mulighet til...

Jeg ba dem ringe meg tilbake over helgen for å bekrefte om de har fått tak i del eller ikke.

Har satt opp ny utleveringsdag 6. september, men vet ikke om det litt er optimistisk med tanke på at delen kanskje må sendes fra USA.

Sitat fra: _reeb på onsdag 05. september 2018, klokken 16:42
Som fryktet, ingen utlevering i morgen  >:(

De trodde nye deler skulle bli levert i dag, men det skjedde altså ikke.
De har ingen kontroll på hvor dele finnes eller når de får de inn...

Da var endelig ventetiden over  :)
Hentet bilen i går, kunne ikke finne noen feil under overlevering.

Har funnet 2 små ting i ettertid.
Striper på lokket i midtkonsollen.
Noe knirk fra benken på andre seterad, men det går seg kanskje til etter hvert?

Men er super fornøyd med bilen  :D

Nicholai

I dag er turen min. Henter bilen om 4 timer  :+1: Bestilt time til full ditec ceramic ultra behandling på mandag. Satser på at alt blir bra :police:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA