Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor mange lade stasjoner/punkter finnes i Oslo?

Startet av raxor2k, tirsdag 12. juni 2018, klokken 14:02

« forrige - neste »

raxor2k

Hei! Som overskriften sier, så er jeg ute etter å finne tall på hvor mange ladepunkter og stasjoner det er i Oslo idag(Gjerne også hvilke bydeler).

Har sett inne på nobil.no, men den vister kun antall for hele Norge, men Oslo er mest aktuelt for meg.

Noen her som har nøyaktig tall på hvor mange vi har?

Takker for svar!

Nordlands

Om du zoomer på kartet her får du i hvert fall se antall ladestasjoner for forskjellige områder, men det er jo vedtatt bygging av mange hundre ladestasjoner per år fremover i Oslo så det spørs om det er noen oversikter som er helt oppdatert.
https://www.ladestasjoner.no/
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

mariusbb

Sitat fra: raxor2k på tirsdag 12. juni 2018, klokken 14:02
Hei! Som overskriften sier, så er jeg ute etter å finne tall på hvor mange ladepunkter og stasjoner det er i Oslo idag(Gjerne også hvilke bydeler).

Har sett inne på nobil.no, men den vister kun antall for hele Norge, men Oslo er mest aktuelt for meg.

Noen her som har nøyaktig tall på hvor mange vi har?

Takker for svar!

Oslo kommune har ihvertfall 1300 ladeplasser for elbiler i Oslo i dag. Det vil bli etablert 1800 nye ladeplasser i perioden 2018-2020.
Kilde: Elbilansvarlig i Bymiljøetaten v/Oslo kommune

raxor2k


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA