Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når kommer automatiske vindusviskere og dimming av fjernlys

Startet av AreKopp, torsdag 03. august 2017, klokken 13:40

« forrige - neste »

Somni

Funkjsoner som ikke virker, som er beskrevet i brukerhåndboken uten forbehold = prisavslag.
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

rmr

Noen som vet om det er spurt selveste Musk om dette på Twitter? Ang regnsensor 0g auto high beam , hadde vært moro å sett hva han hadde svart. Servicecentrene vet jo nada.
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

Muffinman

Dette er ikke nytt, og må forventes når man kjøper (betaler på forskudd) for funksjoner hos Tesla. Leveringen lar vente på seg. Husk at det tok nesten et år fra man solgte de første bilene med AP1 før funksjonen i det hele tatt ble levert. Tror jeg ville blitt passe forbanna om jeg var en av de kundene :) De har forresten ikke levert 100% på løftene om AP1 heller. Min bil kommer absolutt ikke kjørende ut av garasjen og møter meg ved døra av seg selv, og jeg holder ikke pusten mens man venter på at den skal bli i stand til det.

Tålmodighet, kjære forumvenner :)

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Muffinman

Enkelt for meg som ikke har betalt på forskudd for noe som helst da. Selv AP1 kom inkludert i en tech-pakke, så jeg fikk det mer eller mindre gratis.

Vi har handlet bilene våre, så ingen mer venting her. Nå skal vi bare kjøre gørra ut av dem i årene som kommer  8)

Somni

Jeg er like tålmodig som ei røyskatt på speed, så vi får se ... :laugh:
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

Muffinman

Eller en røyskatt med adhd på speed som nettopp har tatt et norgesglass med sjokoladetrukne kaffebønner på styrten. Hehe.

Spissformuleringer er fint :)

2new

Sitat fra: SabreMan på mandag 07. august 2017, klokken 16:22
Sitat fra: vegard89 på mandag 07. august 2017, klokken 16:16
Selger på Tesla Minde påsto i dag at det kun var arbeid med software som trengtes og at det skal komme på alle AP2 biler. Men det har jo tatt en stund, så de må jo ha møtt på noen problemer underveis..

Eller kanskje de prioriterer andre ting, som selvkjøring, for å klare målet om å kjøre på tvers av USA innen årsskiftet.

Får de til selvkjøring overalt, så kan de slå av alle lysene og fjerne viskerne :-D
--
Mvh Tony

23.05.14   - S60
Nov. 2017 - S75

petersv


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA