Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Utvidelse av bagasjerom

Startet av KHL, torsdag 07. juni 2018, klokken 09:38

« forrige - neste »

Jarv!s

Kan ikke se for meg at det blir veldig dyrt, da designet var allerede gjort. Dem måtte nok kanskje tegne opp på nytt, men målene var vell allerede delt fra det tyske designet.

Men håper det blir en overkommelig pris! :)
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

KHL

Kassen fra Wolfgang kom på ca. 4.100, pluss 1.400,- i moms og toll. Totalt 5.480,- for å være eksakt. Er meget fornøyd. Skal få postet noen bilder når jeg får tid. Så forresten at lokket jeg fjernet var i CFRP. Er dette endret i senere i3er?

Jarv!s

Bumper denne jeg!

Spennende å se om det har blitt laget noe prototype nå! :)
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

Torodd Stangeland

Bmw i3 2015 Solgt
Bmw i3s 2020

Jarv!s

Samme tempo som av levering  Opeal Ampera / Hyundai Kona / Kia Niro  :laugh: :laugh:
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

Burger

Noe nytt? Noen bilder?

Dette tenkte jeg var en fin julegave til kona :-)
2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

Viks

Sitat fra: Burger på mandag 19. november 2018, klokken 23:01
Noe nytt? Noen bilder?

Dette tenkte jeg var en fin julegave til kona :-)

Passer ikke til kona, kun til i3 ;)

Ellers så er jeg også litt spent på om produktet blir en realitet snart.

Burger

Huff, her i gården så er det kona som kjører sexy i3 og jeg kjører fotformskoa Leaf :-(

*mumle mumle* jeg vil ha m3 *mumle mumle*
2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal


Disqusor



Samco

Noen som vet dimensjonene på det største "rommet" ?

Ingeniøren

Ser ikke helt poenget med å ha et rom bak fylt opp av det som kan ligge i frunken uten å ha en løsning som gjør frunken vanntett og anvendbart for ting som ikke tåler vann..., som vanlig bagasje. Vet det finnes bager med mer men dette burde været en del av løsningen. Løsningen hans bak ser ikke helt tett ut.
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Toalmar

For meg virker dette som en dyr utvidelse i forhold til hva du får igjen
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Disqusor

Sitat fra: KHL på fredag 19. oktober 2018, klokken 09:55
Kassen fra Wolfgang kom på ca. 4.100, pluss 1.400,- i moms og toll. Totalt 5.480,- for å være eksakt. Er meget fornøyd. Skal få postet noen bilder når jeg får tid. Så forresten at lokket jeg fjernet var i CFRP. Er dette endret i senere i3er?

Bilder ?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA