Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Utvidelse av bagasjerom

Startet av KHL, torsdag 07. juni 2018, klokken 09:38

« forrige - neste »

Klykken

Ble litt nysgjerrig jeg også. Synes lyden i bilen er ren og god nok, men mangler litt i nedre register kanskje. Men det er vel mer begrensninger i basselementene som er årsak der..
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Heim1000

Kjempesmart løsning, som enkelt kan produseres lokalt. Er det noen i Follo distriktet som har denne montert?
Hvis jeg får tak i alle innvendige mål, skal det la seg gjøre selge denne til en hyggelig pris fra fabrikken vår i Ski.

Må da gå an å få til en fiffig løsning i aluminium med tett lokk til frunken også...

Hvis dette er interessant for mange, så kan vi produsere disse til "lager" for umiddelbar levering.

Autowinder

Er prisen fornuftig er jeg interessert  :+1:
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Heim1000

Jeg er ganske så sikker på at vi skal klare å lage denne til en konkurransedyktig pris!
Må testes med ulike materialtyper, den skal tross alt være tett og tåle både salt og alskens styggedommer.

Løsningen fra herremannen i Tyskland, er denne i stål eller aluminium? Noen som har noe utfyllende info?

SE


Autowinder

Sitat fra: Heim1000 på torsdag 12. juli 2018, klokken 11:18
Løsningen fra herremannen i Tyskland, er denne i stål eller aluminium? Noen som har noe utfyllende info?

1mm rustfritt står det: https://drive.google.com/file/d/1s6C4VkRo-iU784o1SDkh4_WHEep62tb-/view

Kommer du til å gå videre med dette å produsere i Norge tror du, eller er det for mye hassle ?
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Heim1000

Vi er i gang med å lage en prototype for å vurdere vi klarer å få frem ett salgbart produkt som er bærekraftig mht pris. Jeg er p.t på konstruksjons og tegnestadiet, og det tar dessverre litt tid :-X, men satser på å ha noe klart for testmontering i løpet av en uke eller to.

Holder dere oppdatert  :+1:


Anderspe

Sitat fra: Heim1000 på torsdag 09. august 2018, klokken 10:50
Vi er i gang med å lage en prototype for å vurdere vi klarer å få frem ett salgbart produkt som er bærekraftig mht pris. Jeg er p.t på konstruksjons og tegnestadiet, og det tar dessverre litt tid :-X, men satser på å ha noe klart for testmontering i løpet av en uke eller to.

Holder dere oppdatert  :+1:

noe nytt her? :)

frosken

Sitat fra: Heim1000 på torsdag 09. august 2018, klokken 10:50
Vi er i gang med å lage en prototype for å vurdere vi klarer å få frem ett salgbart produkt som er bærekraftig mht pris. Jeg er p.t på konstruksjons og tegnestadiet, og det tar dessverre litt tid :-X, men satser på å ha noe klart for testmontering i løpet av en uke eller to.

Holder dere oppdatert  :+1:
En uke eller to En måned eller to  ;)

Melder min interesse, hadde vært et perfekt sted å legge et par handleposer.

Jarv!s

Dette må vell være perfekt å høre om en blikkenslager kan hjelpe til med?
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

Burger

2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

Heim1000

Puuh...!

Hektiske dager her i fabrikken og denne har helt gått i glemmeboka! Jeg tar opp tråden umiddelbart og holder dere oppdatert.

Det hadde vært topp dersom interessenter kan kontakte meg direkte på kh@joco.no, så blir det enklere å holde en form for dialog med hver enkelt.






Heim1000

Nå nærmer det seg produksjon med stormskritt! Tegninger er klare, nå får vi se om gutta i produksjonen klarer å løse utfordringen.

Send meg en mail på kh@joco.no for å holdes oppdatert.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Jarv!s

Hvis pris er overkommelig, da kjøper jeg!! :)
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

frosken

Har du noen idé om prisnivået? Forstår at du ikke kan gi noen nøyaktig sum så tidlig i prosessen, men et anslag hadde vært fint. Snakker vi 500, 2.000 eller 10.000 kroner?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA