Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilke dekkmerke leveres Kona EV med?

Startet av Limodriver, tirsdag 05. juni 2018, klokken 10:27

« forrige - neste »

Limodriver

Jeg var innom en forhandler i går. De hadde flere Kona fossil utstilt og alle hadde Hankook som originaldekk. Ioniq EV de hadde utstilt hadde Michelin Energy som originaldekk.

Noen som vet hvilke dekkfabrikat Kona electric leveres med?

Kjetil1986

Jeg vet ikke, men på flere bilder og videoer på nettet har det stått Nexen n'fera SU1 dekk på bilen.
Model 3 long range 2021

Limodriver

Det er første gang jeg har sett nye biler som ikke selges med relativt kjente kvalitetsdekk.

Touring

Sitat fra: Kjetil1986 på tirsdag 05. juni 2018, klokken 12:14
Jeg vet ikke, men på flere bilder og videoer på nettet har det stått Nexen n'fera SU1 dekk på bilen.

Har du noe bilde av det liggende?  Høres kjipt ut i tilfelle


Kjetil1986

Både Nexen og Hankook er jo koreanske dekkmerker. Så er vel kanskje ikke så rart om bilen skulle bli levert med et av disse.
Model 3 long range 2021

...

#6
...

Spajderman

Fikk beskjed av forhandler i dag at Vinterhjulene er Continental iallefall.

Optimus_Pi

Vet du hvilke type Continental vinterdekk er det snakk om? :) :D

Spajderman

Nei, det spurte jeg ikke om. Forhandler hadde ikke så mange detaljer, da tilbehøret til bilen ikke var lagt inn i salgssystemet deres enda, han måtte derfor ta kontakt med Hyundai Norge for å spørre de om stort sett alt som hadde med det å gjøre...

tuono

For den som virkelig vil det, så er det sikkert mulig å finne ut hva som står på den bilen som er med i Bislett-videoene til Hyundai. Men....det er vel ikke nødvendigvis representative dekk som er påmontert den.

Limodriver

Continentaldekkene er høyst sannsynlig ContiVikingcontact 6.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA