Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Barneseter

Startet av Kjetil1986, lørdag 02. juni 2018, klokken 09:00

« forrige - neste »

Kjetil1986

Er det mange av dere som har/skal bestille bil som har barn? Har noen av dere prøvd å sette inn bakovervendte barneseter i Kona bensin?
Model 3 long range 2021

jorgenbsk

Jeg er 1,8m, litt lengde på bena og liker en sittestilling med utstrakte bein. Med framovervendt sete bak fører og bakovervendt (type stort besafe), kan jeg kjøre, men ikke være passasjer. Tipper at jeg akkurat kunne vært passasjer hvis setet hadde vært Cybex Sirona.

Kjetil1986

Takk for tilbakemelding :+1: Så Cybex Sirona tar en del mindre plass en BeSafe?
Model 3 long range 2021

Spajderman

Er det noen som har/kan ta bilder av bilen med bakovervendt barnesete montert? Finner ikke noe på nettet og forhandler hadde kun forovervendt som vi fikk teste med...


rmon

Kommer an på sete man har. Bytta til BeSafe iZi Modular pga. den er noe av det som tar minst plass med bakovervendt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA