Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Carwings på flere enheter

Startet av woody, søndag 27. mai 2018, klokken 08:55

« forrige - neste »

woody

Hei. Fersk eier av Nissan Leaf. Ser at om samboeren logger inn på appen blir jeg utlogget. Er dette riktig? Finnes det noen som helst måte at vi begge kan være pålogget samtidig?
2015 e-Golf Night Blue
2013 Auris Touring Sport hybrid
2019 Kia e-Niro First Edition
2019 Audi e-tron 55 Edition One
2013 Nissan Leaf
2020 Mercedes EQV 300 Charge
2023 Tesla Y LR

Amatøren

Hadde samme problemet på Car-Net på Volkswagen.

Der er det slik at hovedbruker legger inn tilleggsbrukere med egen innlogging så da ble problemet løst.

Jeg måtte gjøre det via WEB innloggingen (ikke via app). Da forsvant problemet og alle tre (som har førerkort her) kan være innlogget samtidig og begge bilene er koblet opp mot samme i logging. Dermed velger vi bare den bilen vi skal styre. Ofte jeg har satt på forvarming av e-up! for datter når hun har glemt.


Sjekk om du har slik mulighet på Carwings.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

woody

Takk for svar. Skal sjekke ut  :)
Som du ser av min utdaterte signatur er jeg tidligere eier av egolf og der fikk jeg det til akkurat som du beskriver. Men har enda ikke sett en lignende løsning med Nissan. Men skal lete litt mer.
En forskjell er at du med Car-Net logger inn med mail. Carwings logger man inn med et valgt brukernavn.
2015 e-Golf Night Blue
2013 Auris Touring Sport hybrid
2019 Kia e-Niro First Edition
2019 Audi e-tron 55 Edition One
2013 Nissan Leaf
2020 Mercedes EQV 300 Charge
2023 Tesla Y LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA