Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Har Leaf færre feil enn konkurrentene...

Startet av Dudi, søndag 13. mai 2018, klokken 17:06

« forrige - neste »

Dudi

Leser at flere konkurrerende leverandører av elbiler har langt flere feil enn Leaf.
Jeg har en Leaf 2018 og har overkodet ikke registrert noen feil på den så langt. Bilen er nå 2 mnd gammel.

Joltus

3 feilfrie dager her og.

Så kom system fault på radaren......

Dudi


Joltus

Noe er galt med front radaren. Det slår ut hele propilot og acc. Samt at eg tror nødbremssystemet også er ute av drift.

Skal visst være en kvikk fix, men en del ventetid på verkstedet siden bilen fungerer....

sylwester

Det kan hende den nye modellen har noen barnesykdommer, spesielt på det som er helt nytt.
MEN vi som har hatt en tidligere modell kjenner oss veldig igjen så de har ikke oppfunnet hjulet på nytt og jeg tenker 80%+ av den nye leafen er basert på den tidligere modellenes teknologi på godt og vondt.

Ps: Jeg har ikke hatt noe problem med den nye leafen bortsett fra at kona foretrekker den fremfor den gamle. Det er litt kniving og hun vinner siden hun har lengre turer :-(
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA