Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Velkomstpakke - Elbilforeningen - Tesla Drammen

Startet av Kjell Arne, lørdag 12. mai 2018, klokken 15:06

« forrige - neste »

Kjell Arne

elbil.no står det at man skal få medlemspakken fra elbilforeningen når du plukker opp en ny elbil.
Uttrekk fra https://elbil.no/medlemsfordel/ladebrikke/:
SitatDu får ladebrikken i vår velkomstmappe som leveres med de fleste nye elbiler, eller tilsendt i posten når du melder deg inn.

Gjelder dette også når man henter hos Tesla i Drammen?

Nasatech

Ja, det skal gjelde i Drammen også. Gjelder overalt du henter Tesla, hvis de har flere igjen på lager.

Kjell Arne

Sitat fra: Nasatech på mandag 14. mai 2018, klokken 08:30
Ja, det skal gjelde i Drammen også. Gjelder overalt du henter Tesla, hvis de har flere igjen på lager.

Flott, takk for svar :)

Nasatech

Sitat fra: Kjell Arne på mandag 14. mai 2018, klokken 17:09
Sitat fra: Nasatech på mandag 14. mai 2018, klokken 08:30
Ja, det skal gjelde i Drammen også. Gjelder overalt du henter Tesla, hvis de har flere igjen på lager.

Flott, takk for svar :)

Bare hyggelig. Et annet tips er at du ber om nøkkel om du kun får med RFID-brikke. Denne brukes nemlig på mange stolper rundt om kring. Du kan også få den direkte fra Oslo Kommune, om du bor i Oslo.


Apache

Jeg fikk min eGolf april i år og da fikk jeg med digital parkering's urder jeg ikke behøvde å gjøre noe som helst.
Skal selge golf'en og bytte den i en TMS og lurte på om man får digital parkerings ur hos Tesla og eller den gamle stygge ur-skiva?
Hvis den gamle ur-skiven, kan man skaffe seg den digitale noen plass?

Nasatech

Det er den stygge, men den andre kan kjøpes på nettet. Tar du en tur til Danmark så får man den digitale slengt etter seg. De har hatt ur i mange år og alle biler må ha det så der er prisene litt bedre ;)

sbjarnas

Vet noen om hvis Tesla fortsatt leverer denne velkomstpakken med nye biler?  Eller er det bare å registrere seg på elbil.no?

Øggen

Tesla he videreført avtalen med elbilforeninga, men du får berre ett halvt år medlemskap gratis. Naturligvis følge alle andre fordela med og det lønne seg å vær medlem.
Berre å spørre ved levering, og om dei e tomme, så får du det tilsendt seinere av Tesla.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA