Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Felger

Startet av Joffe69, torsdag 25. august 2011, klokken 11:35

« forrige - neste »

Aspiranten

:(

Størkner det til over tid også eller? Jeg håpte å kunne vente til våren med å bry meg. Har 3 biler å klargjøre for vinteren nå (1 skal selges) og nye randonee ski. Dere kan jo gjette hva som frister mest  ;D
Nissan Leaf

Lynet

Brukte originalfelgene på vinterdekkene og nå kommer våren så da blir det felgshopping, men du verden for et hav å velge i!
Har noen funnet felger til løvet som er ganske tette slik at det blir lavest mulig luftmotstand? Frykter det ikke blir så pent men.....
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

bno

Ville også fokusert på felgens vekt

Lynet

Sitat fra: bno på lørdag 10. mars 2012, klokken 07:07
Ville også fokusert på felgens vekt
Helt enig, men produsentene sier lite om vekt!
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

bno

Det er sant. Er derfor fristet til å lage en egen topic for lavvektsfelg. Ellers nevnes at mange flotte felger å få kjøpt på Obs! bygg. God tysk kvalitet samt dekk av de mer kjente merkene.  Sjekk på nett på Obs eller jeg kan skanne inn prislister fra den lokale Obs avdelingen et par tre hundre meter unna meg her..

BE

Jøsses, jeg viste ikke Coop Obs! bygg solgte dekk og felg. Legg gjerne ut prisliste for din lokale avdeling, jeg finner ingen prisinformasjon på nett.
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

bno

Ble noe overrasket selv at "Litt ditt" hadde de flotteste felger utstilt - lOBS Mariero avdelingen skal jeg svinge innom ila dagen og legger ut prislister her den er grei. Og når man har prutet ferdig, er det 2% mer å hente i kjøpsutbytte ;D Beklager men nå går jeg noen nordvestlendinger i næringa her ;D ;D ;D ;D

bno

Var innom Obs Bygg idag. Han som steller med dekk / felg var ikke tilstede. De har lovet å sende meg prislista (som vedkommende satt på?) over helgen. Tok like vel et bilde av en av felgen som jeg synes kunne passe på en Leaf. Sånn noenlunde "tett" felg. Vekt og detaljer får jeg se på senere.

BE

De så bra ut, og med Nokian dekk. Fikk du et pristilbud på 4 hjul til Leaf?

Interessant å vite hva de koster, til sammenligning fikk jeg tilbud på 9100,- og 9300,- med Nokian Hakka R på de 2 dekkbutikkene på Randaberg.
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

bno

Dette er tysk kvalitetsfelg. Får en pris mandag tenker jeg. Men er vel sommersesong etter hvert...Det er bedre pris her enn det du oppgir mener jeg bestemt å huske. Har selv kjøpt på Tasta hakka R til 8700,- på kvalitetsfelg, men liker disse bedre og de er billigere (forbehold) på Obs.

ducktolate

Edit:Solgt

Mateusz

Hei,
Passer originale aluminiumsfelger fra Evalia / E-nv200 til 2013-2017 Leaf?
Noen som har prøvd?
Leaf 30 og Evalia 24, Ryobi batterigressklipper :)
Før:Partner Teppe El, I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, Honda H-rv

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA