Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nøkkelproblemer

Startet av pberg, torsdag 03. mai 2018, klokken 07:10

« forrige - neste »

pberg

Hei, noen andre som har hatt problemer med at nøkkelen faller fra hverandre?

Du kan ikke vise dette vedlegget.
BMW i4 M50
BMW i3
BMW M3 3.0

pberg

Hmm. Får ikke redigert og fjernet det latterlig store bildet jeg la med først...
BMW i4 M50
BMW i3
BMW M3 3.0

PionerThink

He-he, dette var jo litt mer enn hva jeg har opplevd. Har du kjørt over nøkkelen? ???
På min er det bare et stort stoppenålshode i str som har flasset av på toppen, og det kan sikkert skyldes fall på bakken eller noe :-[
Tror uansett det skal være mulig å få kjøpt bare skallet kanskje(var mulig på eldre modeller), og det er jo litt billigere enn hele nøkkelen vil jeg tro ;)
Model Y LR Midn. Silver Met/Hvitt Interiør
Grå BMW i3 I01 2014-modell passert 100'km i daglig bruk i Kristiansand
Hvit i-Miev 2012, solgt
Grå Think 2001, USA-utgave, solgt.
BMW 120i Cab solskinnsbil
BMW X3 henger- og langtursbil, solgt.

Autowinder

Noen som ikke vil innrømme at den er blitt med i hurtigprogrammet i vaskemaskinen ?  :P ;)
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

pberg

Det er konas nøkkel, og den skal ikke ha blitt utsatt for annet enn normale påkjenninger i følge henne.
BMW i4 M50
BMW i3
BMW M3 3.0

pberg

Og nei, du får ikke løse deler, kun hele saken til den nette sum av 3800.-

BMW i4 M50
BMW i3
BMW M3 3.0

chargedup

Finnes noen på ebay fra USA, men de har litt annerledes symboler på knappene. Finner ingen på ebay i verken Tyskland eller England ved første øyekast. Mulig det finnes noe her: https://www.etkbmw.com/bmw/EN/search/selectCar/I01/MCV/BMW+i3+60Ah+model+58169/ECE

Har forsåvidt aldri sett noen ha dette problemet før! Mange som har hatt trøbbel og klaget på knappeplassering og lommetrykking med åpne vinduer som resultat (løsning: snu det blå gummidekselet noen fikk med bilen), men aldri løse knapper, så det er i alle fall ikke vanlig at det skjer.
EQE 43AMG
Solgt: i3 (60Ah)-I-pace S-EQC-Model 3 LR-Ampera-Model Y-I-pace FE

Ingeniøren

Damevesker er vel værre enn vaskemaskin....
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Toalmar

Noen forsikringsselskaper har løsninger for dette med mistede nøkler. Vet ikke om det også gjelder ødelagte nøkler, men det er vel ett alternativ å sjekke ut det da prisen er noe drøy for en ny
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA