Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Henvisningsprogram mai 2018 og utover

Startet av ludwig_holberg, onsdag 02. mai 2018, klokken 10:15

« forrige - neste »

ludwig_holberg

Ut i fra hjemmesidene er det fortsatt henvisningsprogram som inkluderer gratis superlading. Kr. 4000,- i service er imidlertid borte nå.

Jeronan

Just see it in the app too now, that the 4000 NOK credit has been removed. That was short.  ???
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

Dice

Henvisningsprogrammet er endret. Her er de nye premiene:

Tesla henvisningsprogram
Tesla-kunder kan gi venner eksklusive fordeler for Model S og Model X med deres personlige henvisningskode.

Model S og Model X: Gratis, ubegrenset Supercharging
Eiere kan gi fem venner gratis ubegrenset Supercharging ved kjøp av en ny Model S eller Model X.

Som en takk til deg, vil deltakende eiere fra og med 1. mai 2018 være berettiget til å motta henvisningspremier.

1 til 2 kvalifiserende henvisninger:
Eieren kan velge mellom en av valgende under på deres første og andre referral.

Signature svart vegglader
Den matt-sorte Wall Connectoren er eksklusivt tilgjengelig gjennom henvisningsprogrammet, og er påtrykket Elons signatur. Forsendelsen av denne premien starter i juni.
Founder Series Tesla Model S for barn
Del Tesla-opplevelsen med barna dine, med denne kjørbare miniatyr-elbilen Model S – inkludert fungerende frontlys, et lydsystem og en ladeport, akkurat som din egen.
3 kvalifiserende henvisninger:
Tidlig tilgangstoken for Solar Roof
Vær en av de første til å få Solar Roof med denne tidlige tilgangstokenen for prioritert planlegging av Solar Roof-installasjon. Hvis du ikke bruker denne premien, kan tokenen bli gitt til en venn.

4 Kvalifiserende henvisninger:
Eierne kan velge et av alternativene nedenfor for sin fjerde henvisning.

21" Arachnid-felger for Model S eller 22" Turbine-felger for Model X
Forbedre ytelsen av Tesla-bilen din med disse eksklusive felgene.
Én uke med Model S eller Model X
Opplev en ny Model S eller Model X i én uke—hjemme eller på veien. Hvis du ikke bruker denne premien, kan denne eksklusive prøvekjøring gis til en venn.
5 kvalifiserende henvisninger:

Invitasjon til Tesla-avduking
Opplev et offisielt avdukingsarrangement. Eiere som oppnår fem henvisningsbestillinger vil bli invitert til et fremtidig avdukingsarrangement. VIP-invitasjonen din gjelder for deg og en gjest.
Grunnleggerserien Powerwall
Lagre energi for fremtidig bruk og gi reservestrøm med dette røde, Powerwall 2-hjemmebatteriet av begrenset produsert antall. Vent til Powerwall blir tilgjengelig for installasjon i området ditt eller bruk en kr. 57.000 kreditt på tilbehør, service eller en ny bil. Kredittene er gyldige i tolv måneder fra henvisningens leveringsdato.

Jeg har utløst steg 1-4 før utgangen av april. Tidligere hadde ikke steg 5 noen særlig verdi (early access solar roof token), men nå er det nye nivå 5 Powerwall/57000 kr credit. Betyr dette at jeg kan få 57 000 kr nok en gang hvis jeg verver en person til?

CaZpaH

Dice:
Ja. Du får nok det hvis du verver den 5. Kan også se på Tesla-appen hva som er din neste award.

Kjipt for meg for jeg hadde 2 vervinger fra før og jobbet nå med den tredje for å få meg nytt felgsett. Ser ut til at den tredje går gjennom og jeg ender opp med en Solar Roof Token... Så da må jeg stå på og prøve å få til den fjerde isteden :-p

Stryk det over. Fikk ordnet meg intet mindre 2 henvisninger på rappen. Så da blir det felgsett på meg og  :D
Nåværende: 2024 Tesla Model Y LR AWD
Solgt: 2021 Tesla Y LR AWD
Solgt: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

cstromme

Har alltid funnet "Én uke med Model S eller Model X" til å være en merkelig gave i denne sammenhengen. Har noen brukt koden din så har jo du en S eller en X fra før av, og hvis du for eksempel har en S og vil prøve en X så får du jo låne en fra Tesla over en helg.
Tesla Model X 100D 2023 Ultra Red
Tesla Model X 75 2017 (SOLGT)
Tesla Model S 85 2014 (SOLGT)

...

...

Cries

Sitat fra: nix på lørdag 09. juni 2018, klokken 21:08
Hva i all verden skal man bruke kreditten på, egentlig?

Brukte kreditten på serviceplan 4 år, kjetting, gummimatter for hele bilen, chademoadapter og 2xTWC (som jeg trengte).
I forhold til gunstig pris på serviceavtale, vil jeg si nei. Hadde jeg ikke "fått" denne serviceavtalen, hadde jeg tatt service med 2 års intervall sannsynligvis i stedet for hver 20k/1 år. Men som du sier... Hva skal man ellers bruke det på? Da tar jeg heller et par servicer oftere enn jeg normalt ville gjort, så tar jeg stilling til videre service om 3-4 år

Ellemelle

Sitat fra: cstromme på mandag 07. mai 2018, klokken 14:09
Har alltid funnet "Én uke med Model S eller Model X" til å være en merkelig gave i denne sammenhengen. Har noen brukt koden din så har jo du en S eller en X fra før av, og hvis du for eksempel har en S og vil prøve en X så får du jo låne en fra Tesla over en helg.
Dette gjelder hvor som helst i verden. Du kan låne en XP100DL når du er på ferie i Sydney eller i New York. Da har det litt mer verdi.
Men så er det jo et spørsmål om det å leie en X i utlandet i en uke koster like mye som det disse felgene er verdt?

Øyvind.h

Og når du har S/X hjemme - er det verd å betale 30-40k for å slippe fossildritt en uke?
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

CaZpaH

Har noen som var tidlig ute med Signature Black Wall Connector fått noen oppdatering i appen? Min sier fortsatt bare: "Avaliable starting June 2018".

...

...

HKS

Sitat fra: nix på lørdag 16. juni 2018, klokken 08:09
Nå som det skal komme FSD oppdateringer, er det noe poeng i å oppgradere til dette?
Tror det ikke før jeg får se det, så, nei.
Tesla Model 3 Long Range

MyMuffin

Sitat fra: CaZpaH på torsdag 14. juni 2018, klokken 14:10
Har noen som var tidlig ute med Signature Black Wall Connector fått noen oppdatering i appen? Min sier fortsatt bare: "Avaliable starting June 2018".

Tja. Jeg er nok ikke den som var tidligst ute, bekreftet valget i oktober. Sikkert noen her som har ventet lengre..
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

CaZpaH

Sitat fra: MyMuffin på lørdag 16. juni 2018, klokken 15:04
Sitat fra: CaZpaH på torsdag 14. juni 2018, klokken 14:10

Tja. Jeg er nok ikke den som var tidligst ute, bekreftet valget i oktober. Sikkert noen her som har ventet lengre..

«Tja» som i at du har fått oppdatering i appen eller?

geear

Jeg fikk denne infoen av Tesla Referral Program for noen uker siden:

Tok sin tid å få svar, det er det unnskyldningen i starten går på.

Sitat
Thank you for contacting us regarding the Tesla Referral Program. The signature black wall connectors experienced a delay in production, and are projected to ship in late June starting with those that originally qualified back in September 2017 and continuing into the rest of the year.  You will receive an email when it has shipped or you can check our website for up to date shipping information by clicking HERE.

If you have any other questions please let us know.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA