Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Referral-gaver fra Tesla: Hvordan får man dem?

Startet av Kvark, mandag 30. april 2018, klokken 14:59

« forrige - neste »

Kvark

Hei.

I januar fikk jeg bekreftelsesmail fra Tesla:
"Vi har mottatt ditt valg av belønning for henvisningen din: Signaturproduktet Black Tesla Wall Connector. "

Etter det har jeg ikke hørt noe. Hvordan skal dette egentlig foregå? Skal jeg hente ut fra noe sted?
S85D

Nasatech

De mindre tingene kommer med DHL. Har fått bager, reisekofferter, jakker, Flyer osv. med DHL. Hjulene blir levert på ditt nærmeste SC.

Hva de gjør med laderen er vel ikke lett å vite, men sannsynligvis blir det vel DHL.

Kvark

Takk for svar. Hvor lang tid skal dette ta da? Det nærmer seg jo 5 måneder.
S85D

Nasatech

Sitat fra: Kvark på mandag 30. april 2018, klokken 15:07
Takk for svar. Hvor lang tid skal dette ta da? Det nærmer seg jo 5 måneder.

Savner fortsatt en jakke jeg vant i 2016. Kofferter kom i desember 2017. De vant jeg i oktober 2016.

Stikkordet er tålmodighet

CaZpaH

Datoen for laderen har blitt pushet og pushet. Begynte vel med at de skulle komme i mars/februar, men har blitt dyttet frem til juni 2018 nå.

Og mtp. hvor mange som nå tar ut en drøss ladere på kreditt (pga. de ikke skal ha Tesla Powerwall) for å legge ut på finn.no så kan det jo ta sin tid :-p
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Muffinman


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA