Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Finansiering nå Tesla/kampanje

Startet av bergen88, onsdag 25. april 2018, klokken 11:19

« forrige - neste »

...

#15
...

Jarv!s

Leste et sted om at det var kampanjerente på inventory modeller?
Vet ikke om dette stemmer..
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

redeyechris

Jep! Det gjelder biler med midt i September levering, altså inventory biler
Tesla Model S75D Sep 2018

rsomby

0,49% flytende rente i 3år på S/X 75D
0,99% flytende rente i 3år på S/X 100D

Jarv!s

Hvor finner man denne informasjonen egentlig, og har noen vilkårene sånn at jeg kan få lest dem?

Takker på forhånd :)
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

Futurecar

#20
Det stemmer. Vi kjøpte ny nettopp ny bil. Fant ingenting om det på nett og skulle egentlig bare prøvekjøre i forrige uke. Men plutselig ble det bilkjøp pga den lave renten og at gratis superlading forsvinner 16 september.
Vi valgte heller nominell rente 0.99 % i 10 år med flytende rente på x75. Ble ca 1.3% effektiv rente

goelgen

Vil anbefale Santander som finansierings partner, DNB laget unødvendig mye krøll i søknads prosessen.

Med denne renten, bom fordeler og gratis supercharging så er det nesten ufornuftig å ikke kjøpe ;)

Kjøpte nettopp Model X 75d selv med levering midten av September på kampanje renta.

Jarv!s

Beklager hvis jeg virker usikker, men vil gjerne være sikker før jeg investerer mye penger i en bil...

Men får man denne renta hvis jeg kjøper inventory bil, men levering etter september?
Og gratis superlading, vil denne gjelde også da? Med andre ord, alle biler bestilt før 16.september får gratis superlading så lenge jeg eier bilen?
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

What-a-watt

Usikker, men jeg trodde at leveringen også måtte skje i september. Ring en selger.

Futurecar

Sitat fra: Jarv!s på torsdag 16. august 2018, klokken 10:49
Beklager hvis jeg virker usikker, men vil gjerne være sikker før jeg investerer mye penger i en bil...

Men får man denne renta hvis jeg kjøper inventory bil, men levering etter september?
Og gratis superlading, vil denne gjelde også da? Med andre ord, alle biler bestilt før 16.september får gratis superlading så lenge jeg eier bilen?
Hei Jarv!s. For å få renten via Tesla/Dnb må du bestille inventory bil fra Tesla. Dvs bil som er produsert til Tesla Norge. Disse kommer i september men det begynner å bli lite igjen av dem. På http://inventory.teslastats.no
Kan du sjekke utvalget men det enkleste er å ringe din forhandler. Du må bestille bilen innen 16 september for å få gratis superlading så lenge du har bilen

What-a-watt

Forhandler har tilgang til større utvalg.

Kim-

Jeg kjøpte inventory bil fra forhandler. På teslastats.no sin nettside var ikke den bilen jeg valgte. Så helt klart at ikke alle bilene kommer i den listen. MEN ser folk her skriver at de har fått oppgitt 0,99% rente i 10år (flytende). Jeg fikk beskjed om 0,49 i 3 år, deretter normal rente (3,3 eller noe), og jeg kunne få 0,99% rente i 4 år. Er dette feil informasjon fra tesla selger? Langsiktig må vel 0,99 i 10 være bedre!
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Futurecar

Sitat fra: kim.milde på lørdag 18. august 2018, klokken 12:07
Jeg kjøpte inventory bil fra forhandler. På teslastats.no sin nettside var ikke den bilen jeg valgte. Så helt klart at ikke alle bilene kommer i den listen. MEN ser folk her skriver at de har fått oppgitt 0,99% rente i 10år (flytende). Jeg fikk beskjed om 0,49 i 3 år, deretter normal rente (3,3 eller noe), og jeg kunne få 0,99% rente i 4 år. Er dette feil informasjon fra tesla selger? Langsiktig må vel 0,99 i 10 være bedre!
Vi kunne velge. Dersom man hadde finansieringen lenger enn 3 år og 9 måneder så var det mer økonomisk for oss å ha det over ti år med 0.99 nom rente. Ring å spør dem en gang til:)

CaZpaH

Kjøpte bil på rentekampanjen i fjor sommer. Nå er det nok en renteendring.

Øker 0,25% fra 15.12.2018 igjen. Startet på 0,25% da jeg tok ut bilen og har økt til 0,75% nominell rente på under et år. Spennende utvikling dette :-p
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Øggen

Den siste har ej ikkje fått beskjed om, men det e jo nesten som forventa dessverre. :-1:
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA