Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Antall Kona til Norge i år?

Startet av 19quiz76, torsdag 31. mai 2018, klokken 23:35

« forrige - neste »

19quiz76

Mente jeg så et tall på 2.000 biler til Norge i år, hvis halvparten av de 13.000 interesserte bestiller vil det stadig ta votter og vintre før sistemann får sin? Hva tror dere blir leveringstid om man bestiller i dag?
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Zuexi

Umulig å si noe om.
Hyundai vet vel mer etter fristen for de 20.000 med kø-nummer har løpt ut.
Først da vet de hvor mange som faktisk skal ha bilen.

Mippen

Jeg reserverte tidlig, men det er fortsatt rundt 4000 før meg i køen. Jeg lurte litt på denne bilen når den ble lansert da det ikke var klargjort om den kom med krok eller ikke. Lurer fortsatt litt på bilen som ventepølse til Model 3, men jeg ser for meg at det kan ta noe tid å få bilen, så det er ikke sikkert jeg får denne så mye før.
Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA