Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tilbud om lakkbehandling fra Møller

Startet av HelectriC, torsdag 19. april 2018, klokken 17:44

« forrige - neste »

HelectriC

Er det noen som har erfaring av lakkbehandling som tilbys i forbindelse med nybil fra Møller. Skal være Autoglym Shield. Noen som vet hvor lenge denne holder seg? Står 6års garanti, men det forutsetter sikkert at man behandler på nytt hvert år inkl polering. Noe jeg mener ikke skal være nødvendig på en god behandling? Hvor flink er de på Møller med poleringen som jo er en forutsetning for godt resultat.
ioniq 5

Apache

Kan svare deg i morgen da jeg skal hente min nye bil med Autoglym. Bare det ikke blir for mange detaljer slik at jeg glemmer noe.  ::)

HelectriC

Sitat fra: Àpache på torsdag 19. april 2018, klokken 17:49
Kan svare deg i morgen da jeg skal hente min nye bil med Autoglym. Bare det ikke blir for mange detaljer slik at jeg glemmer noe.  ::)

Ok, jeg tenkte kanskje noen hadde fått det gjort for en stund siden? De fleste biler ser grei ut rett etter de er behandlet. Det store spørsmålet er hva som skjer etter 6, 12, 24 måneder.
ioniq 5

brako79

Kjøpte min i juli i fjor med autoglym shield.
Er nok borte i år, for er nok mer vann på lakken nå enn rundt bakken :-)
Må tenker å ta en rebehandling når jeg skal inn til Møller.

Jeg tror gjerne jeg hadde gått til en proff detailer istedet for å bruke Møller.
///Mvh
Kristian
'21 ID.4 1st
'17 e-Golf
venter på '22 iv80X
-
'10 BMW F800ST

Norfoc76

Se hva gutta på norges beste detailng forum sier om denne:
https://www.detailersclub.no/forums/topic/29137-carbon-shield/

Kan anbefale max protect sin coating

brako79

Forundrer meg ikke, men når møller sier dette skal holde i 6 år, med årlige behandlinger, så er vel dette en reklamasjonssak når den ikke holder et år engang?
///Mvh
Kristian
'21 ID.4 1st
'17 e-Golf
venter på '22 iv80X
-
'10 BMW F800ST

Norfoc76

Er jo samme garanti ditec og slike firma'er opererer med, det er alltid noe med liten skrift som fratar de ansvar.

HelectriC

Sitat fra: Norfoc76 på fredag 20. april 2018, klokken 09:02
Se hva gutta på norges beste detailng forum sier om denne:
https://www.detailersclub.no/forums/topic/29137-carbon-shield/

Kan anbefale max protect sin coating

Ok, ser ut som man skal holde seg unna da.
ioniq 5

e-curious

#8
Kjøpte bilen med Autoglym Lifeshine, mest fordi at jeg da fikk stoff-setene impregnerte (og interiøret forøvrig).  Etter to og et halvt år så ser jeg at førersetet godt kunne vært impregnert på nytt.  Imidlertid har det fungert supert hittil, det har vært et par tilløp til flekker når setet har vært veldig vått, men flekkene har gått bort ved å tørke over med et fuktig hvit håndklede.  Også sjokoladeflekker har gått lett vekk på denne måten.

Selve lakkbehandlingen utvendig har jeg ikke reflektert så mye over, men tror at den begynner å bli slitt, fks vindusbehandlingen.  Alt i alt så angrer jeg ikke på at jeg valgte med impregnering.  En betaler jo heller ikke moms mår man kjøper bilen med.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA