Det forundrer meg at Tesla ikke ønsker å være krystallklar på om krok er med eller ei. Nye spennende alternativer dukker opp ukentlig med hengerfester og annet snack spesifiset... mitt spørsmål blir da en fugl i hånden enn ti på taket? E-mach er kun et tastetrykk unna
Tesla er sikkert ekstremt bekymret for å miste et par godt over gjennomsnittet utålmodige norske kunder pga hengerfeste, nå ett år før annonser levering her til lands. Og akkurat som det dukker opp alternative biler i tide og utide som da folk velger i stede... 
Når får du forresten utlevert din Ford med hengerfeste hvis du bestiller nå?
Nå har jeg bestilt Y, for snart ett år siden. Jeg har ingen nærmere informasjon om hverken når jeg får bil eller om den har krok eller ei. At amerikanere ikke vil ha krok, er meg revnende likegyldig og på ingen måte styrende for mitt bilkjøp. Det er ikke snakk om Hi tech, science fiction teknologi heller, en ståklump som skal stikke ut bak bilen? Det må være mulig for Tesla å være tydelig når man bestiller en bil, for gjett, jeg har ikke reservert eller satt meg på liste, jeg har forhåndsbestilt bilen! En haug med spekulasjoner er med på kjøpet. Klart det er mye som er utydelig hos de andre kommende alternativene (polestar, etron, vision, mach-e, etc), men ikke så grauttjukt som hos Tesla!
Jeg bare spør; er det mulig å være mer utydelig enn Tesla?