Ja, det står "Base" i annonsen og. En kan og se det på bilen ved at den ikke har de større Racing bremsekalipperne, som og er røde. Men den går jo like raskt, sikkert, selv om du nok ikke får med alu-pedaler, karbon-spoiler osv.
I annonsen så står det derimot at denne versjonen kun var solgt i høst. Kan være Tesla fant ut at det ikke var så lurt. På den annen side har det gått an å kjøpe ekstra hestekrefter til Model 3 i den senere tid, så det er jo et alternativ. På den andre side så er jo 4,9 til 100 for det som ikke er Performance veldig raskt. På min tidligere Model S hadde jeg 5,6, som var raskt, som jeg nesten aldri brukte. Nå har jeg Model 3 Performance, men må innrømme jeg aksellererer mye oftere idiotisk raskt nå, men kan være fordi det er en mer leken bil og.
En annen ting er at prisforskjellen er så stor før lansering mellom awd og Performance, men de har satt ned sistnevnte veldig etter en stund.
På Model Y har jeg bestilt AWD, men er usikker. Ønsker jeg mer gocart og støy, eller lavere pris og sannsynligvis krok med (mer anvendelig) krok, men ikke så rå. Kommer sikkert til å angre uansett.