Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Demontere frontleppe/fanger

Startet av MikkeBoomBoom, onsdag 18. april 2018, klokken 09:46

« forrige - neste »

MikkeBoomBoom

Som så mange andre har jeg også brøytet litt med bilen min i vinter. Noe som har resultert i at den sorte gummilista har fått kjørt seg litt. Har forsøkt å gjøre en slags fix med sort Tec7 som har fungert greit nok. Men nå som garantien er long gone så tenkte jeg å fikse det litt mer permanent. Trenger da å ta av frontfangeren da denne gummilista tydeligvis er skrudd fast mellom chassis og fanger. Noen som har instruksjoner på å ta av frontfangeren og noen som har gjort dette før?



Ellerikke

Hadde samme greia etter første vinteren. Skarp kniv kutta vekk møkka, den lille svarte stripa som blir igjen bryr ingen, ikke engang meg. Om du skulle være ute etter en enklere løsning. :D
Blå e-up!

Elmo

Sitat fra: Ellerikke på torsdag 19. april 2018, klokken 18:19
Hadde samme greia etter første vinteren. Skarp kniv kutta vekk møkka, den lille svarte stripa som blir igjen bryr ingen, ikke engang meg. Om du skulle være ute etter en enklere løsning. :D
:+1:
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

MikkeBoomBoom

Sitat fra: Ellerikke på torsdag 19. april 2018, klokken 18:19
Hadde samme greia etter første vinteren. Skarp kniv kutta vekk møkka, den lille svarte stripa som blir igjen bryr ingen, ikke engang meg. Om du skulle være ute etter en enklere løsning. :D

Jeg er ekstremt glad i enkle løsninger, men så liker jeg også å skru bil/mc. Så vi får se an dagsformen ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA