Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nye Leaf på finn.no

Startet av Bjoris, fredag 09. februar 2018, klokken 20:17

« forrige - neste »

Bjoris

#15
Sitat fra: svingen på fredag 23. februar 2018, klokken 18:33
Starter nå og bli ok pris,ser det går ned i 320k nå.så med nissan sin produksjon og ettrrspørsmål ikke er så ille roer nok finn salge seg ned.

Tror nok en fortsatt vil kunne gjøre seg noen kroner på helt nye LE utgaver når de er klar for levering. Det har i praksis ingen merverdi å kjøpe av Nissan som å kjøpe en helt ny privat. LE er priset likt som N-Connecta, men er i praksis en Tekna uten Bose, men med ProPilot.

Jeg vil tro mange ønsker ProPilot når de nå skal ha en ny moderne bil og da er det LE som gjelder eller vente til Aug/Sept OG betale ganske mye mer. Jeg vil tro det for mange gir mening å gi samme pris som for en Tekna for å få en LE nå.

Jeg kom selv sent inn i Leaf40 vurderingen og fikk vite av lokale forhandlere at det ikke fantes LE utgaver igjen, jeg var på glid mot en N-Connecta, men heldigvis sjekket jeg rundt i Norge og fant LE (både for meg selv og mine foreldre). Jeg er iallefall glad for at det er ProPilot selv om nytten nok er begrenset så vil det være ett stort pluss den dagen bilen skal selges og alle biler har dette...


Zuexi

Her hevdes det at bilen er Tekna levert allerede i Mars. Kan det stemme?

https://www.finn.no/118334714

Tomma

Det skal egentlig ikke være mulig. Alle her inne som har bestilt Tekna har fått levering tidligst juli og selgeren jeg snakket med fortalte at grunnen var produksjonsstart i juni.

Ser at han skriver det er en Tekna og at det følger med subwoofer så det MÅ jo være en Tekna ellers så vil han slite ganske bra om den ikke er det. Hadde du kjøpt denne og det viser seg å ikke være en Tekna er det veldig lett å få hevet kjøpet eller avslag i pris grunnet feil "vare". For da er det rett og slett løgn i annonsen
Nissan Leaf 2014 Tekna

mizzle

#18
Kan være at han har fått tak i en demobil, den jeg kjørte hos forhandler var hvit og hadde utstyrsnivå tilsvarende tekna inkludert subwoofer. Ser for så vidt at den også har seter i helskinn, det er vel 8000kr ekstra på tekna? da er faktisk ikke prisen så ille.

Stig85

#19
Sitat fra: mizzle på onsdag 18. april 2018, klokken 09:22
Kan være at han har fått tak i en demobil, den jeg kjørte hos forhandler var hvit og hadde utstyrsnivå tilsvarende tekna inkludert subwoofer.

Skulle akkurat til å skrive det, prøvekjørte en Tekna i februar selv. Og har fått estimert leveringsdato på min 13. juli. Garantert en demobil.
2018 Nissan Leaf Tekna | 2022 Tesla Model Y LR - i bestilling

Norhawk

Prøvekjørte også Tekna for en drøy mnd. siden, får levert Tekna i juli.
- `20 Tesla Model 3 LR

- ´18 Leaf Tekna - Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA