Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan (og når) får man utlevert dekkene som leveres fra Vianor?

Startet av BjarteN, lørdag 14. april 2018, klokken 10:48

« forrige - neste »

mr.rs4

Har holdt på i over 2 mnd med mail og telefon nesten hver dag, uten at Tesla og Vianor i Skøyen har greid å finne / sende mine felger.
De skylder på hverandre.
Ble lei, snakket med Tesla på Forus og de fikset dette på 4-5 dager.
Super god service på Tesla Forus (Stavanger).
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

MrBacardi

Sitat fra: chfol på torsdag 02. mai 2019, klokken 10:16
Sitat fra: supaplex på søndag 15. april 2018, klokken 13:54
Er dekkskift inkludert i prisen hos Vianor?

Jeg bestilte time for dekkskift hos dekkhotellet jeg hadde fått oppgitt at dekkene var. Jeg valgte å ta med dekkene hjem. Når dekkene var byttet måtte jeg betale 600 for skiftet. Var ikke informert av verken Tesla eller dekkhotellet i forkant om dette.

Antar du har fått de pengene tilbake nå, for du skal ikke betale for første dekkskiftet. Det er akkurat som "Handyman" skriver nedenfor: "dekkskift med oppbevaring hos Vianor frem til høsten var inkludert i kjøpet."
MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA