Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringserfaringer

Startet av Cala, torsdag 16. november 2017, klokken 17:53

« forrige - neste »

T.K

Utlevering X100 i Brumundal i dag. Kom 45 minutter før tiden. Fikk god kaffe med melk og sukker. Alt var på plass i bilen, ladekabler etc. Fant ingen feil ved gjennomgang. Fant ingen feil de 15 milene til Oslo. Dro til Kolbotn dekk og fikk satt på de nylakkerte blankesorte felgene, kjørte så helt hjem og parkerte. Alt over all forventning og veldig fornøyd.

emurof

Sitat fra: Larsebass på fredag 08. desember 2017, klokken 16:33
Tenkte å forberede meg på utlevering. Er det noen spesielle USB-mikroskop som anbefales? Tenkte primært å bruke dette på lakken.

Videre: Har også dB-måler for hjulstøy, multimeter for batteri- og spenningssjekk, en Nokia 7110 for å få testet støtte for eldre blåtann-telefoner, og en liten gummihammer for å justere holdningen til personalet.

Noe jeg har glemt?

Jeg blir målløs... Er det virkelig nødvendig med tonnevis av utstyr og å gå over hver mm av bilen? Nesten så jeg blir redd for å kjøpe Tesla nå...

geear

Innlegget til Larsebass var nok en spøk.. ;)

Det er ikke nødvendig å gjøre noen sjekk om du ikke vil - min erfaring er at Tesla overhodet ikke er vanskelige om noe dukker opp i ettertid, og jeg har knapt vært borti noe firma som lettere aksepterer reklamasjon, selv med store kostnader. Top notch!

Larsebass

Det var nok ment som en spøk, men etter et forsøk på dekkbytte hvor vianor fant ut at det manglet en løftekloss under bilen er jeg ikke så sikker lenger. :-)
Tesla X75D.

Larsebass

Litt skryt til Tesla på Rud: Kjørte inn med bilen, uten avtale, kl 1530 fredag ettermiddag Mekaniker håndhilser og presenterer seg. Overtar bilen, og kommer tilbake 30 minutter senere med jackpads montert  og har kjørt den ut. Veldig bra :)
Tesla X75D.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA