Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Dashcam Garmin 55 med Parking Mode Cable

Startet av Sturla86, lørdag 24. mars 2018, klokken 17:20

« forrige - neste »

Sturla86

Heisann,

Har en 2014 e-up og tenkte å installere parking mode cable til mitt dashcam. Noen som har erfaring med akkurat dette? Tenker da på de 3 kablene som på plugges inn i sikringsboksen.. Tips og triks tas imot og tenkte å legge ut detaljerte bilder når jeg har fått det til!

-Sturla

velle

Jeg har bestilt en slik kabel og funderer også på hvordan den skal kobles. Har ikke fått den ennå, og det er til et DOD LS460W. Slik jeg har forstått det skal det kobles slik at det har påtrykt konstant spenning. Det har en elektronisk funksjon som kobler den av hvis 12V batteriet synker ned til et "kritiskt" nivå. (skal da sørge for at du har nok strøm til å dra rundt en startmotor). Jeg tar sikte på å koble den til kommunikasjons sikringen i bilen, da denne har konstant spenning.       

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA