Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Aktiv batterikjøling?

Startet av tomrh, fredag 06. april 2018, klokken 22:08

« forrige - neste »

pudderjagar

Eg har vært på langtur med bilen noko som innbefatta 8 hurtigladingar på turen. Kjørte den ned mot 5% for så å lade til den droppa effekten til 45kw. Dette betyr mykje varmeproduksjon i batteriet sidan den enten kjørte eller hurtiglada. Da eg oppdaga var følgende:

Bilen har aktiv kjøling men så lenge du starter bilen under lading og har vareapparatet på så kjøler den ikkje batteriet. Temperaturen på 6de lading var då 50 grader i batteriet og bilen reduserte ladinga til 30kw.

På 7ende ladinga så starta eg ikkje bilen og då kjølte bilen batteriet slek at temperaturen sank frå 47 grader til 41 grader under ladinga. På dei andre ladingane så klarte ikkej bilen å senke temperaturen sjøl om den reduserte ladehastigheita.

Når eg kikka ned under panseret så kunne ein kjenne at AC anleggeg gjekk for full musikk både med radiatorvifta og på tur/retur rørene.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

sylwester

Det er vel fordi bilen bruker varmepumpa til å varme og prioriterer kupeen hvis noen fryser?
Mulig det kunne virke halvveis med AC+HEAT siden da bruker den AC til kjøling?
Hvis ikke så er det å fyre før og lade med 12V og setevarmer eller gå inn i butikken og heller fyra av forvarmin 5 minutter før den er ferdig.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

pudderjagar

Da som undrar meg er at dei ikkje tek varmen frå batteriet via AC anlegget og inn i kupeen. Er litt usikker på om da er kjølesløyfe i batteriet eller da er kaldluft den brukar.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA