Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bytte fra Leaf til Kona allerede..?

Startet av Amex, tirsdag 03. april 2018, klokken 18:52

« forrige - neste »

Limodriver

Sitat fra: ToreR på torsdag 12. april 2018, klokken 20:51
En ting er garantier. Men hvordan er Hyundai i forhold til opplevd kvalitet hos Nissan? Jeg har kjørt en Nissan Leaf i 6 år, og den har vært praktisk talt feilfri frem til nå.


Jeg har kjørt Leaf i 5 år og er grundige lei av en del småfeil som ikke i utgangspunktet burde være noe problem. Feilene blir irriterende og utgjør et problem NPR garantiene fra Nissan ikke er verdt noe som helst og verkstedet ikke engang prøver å finne feil. Når jeg har videodolumentert sentrallås som ikke fungerer i kulden avviser de dette.

Jeg skal aldri mer eie et Nissanprodukt og jeg skal aldri kjøpe bil eller ha bil på verksted hos Birger N Haug.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA