Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nissan EV app problemer

Startet av Jansen, fredag 23. mars 2018, klokken 22:07

« forrige - neste »

Dudi

I dag funker den igjen! Tregt som vanlig...

jman76

Sitat fra: Joltus på fredag 27. september 2019, klokken 20:35
Prøv leaf connect?
Edit: oppdaterer seg ikke den heller nå. Håper grunnen er at de gjør noe med serverne sine. Har null tro på det da....

Er Leaf Connenct noe annet enn Nissan Connect (nettsiden man logger seg på hos Nissan)?

Joltus

Annen app som av en eller annen merkelig grunn funker raskere enn Nissan sin egen.

jman76

Jeg finner ingen Leaf Connect på appstore, mener du appen som heter EVA? EVA funket for meg tidligere, men nå får jeg ikke logget meg på den, virker som den ikke får kontakt med Nissan. Ikke veldig overraskende, egentlig...

Joltus

Android eg. Aner ikke om den finnes til iPhone.

ThomasEL

Sitat fra: Joltus på tirsdag 01. oktober 2019, klokken 10:54
Android eg. Aner ikke om den finnes til iPhone.

Er en Android greie. I Appstore finnes «My Leaf». Den er også ofte bedre enn Nissans offisielle.

(Men også tredjeparts apper er avhengige av å kommunisere med bilen via Nissans Commodore 64....🤪 Så stundom stopper disse også opp)
Audi e-tron 55 AS (2022)
Skoda Citigo (2021)

Audi e-tron 50 (solgt)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

Joltus

Ja men eg finner det svært snodig når eg i går fant prosenten på både leaf connect og myleaf men ikke i appen og ikke på youplus siden til Nissan. Der står det bare og surrer.

MrOtto

Jeg får varsler på telefonen om hendelser angående lading og klimaanlegg som ikke eksisterer, samt at alle varslene i appen er slått av.

Dudi

Nå har det vært umulig å få kontakt med bilen via appen i flere dager.

Joltus

Samme her. Og på youplus.

Sendte nå en mail.....

Joltus

Fikk beskjed av Nissan å se om bilen oppdaterte ladestasjoner.

Var ute i bilen og klikket inn på ladestasjoner på skjermen. Den koblet til noe greier, lastet ned noe greier, og nå funker plutselig alt i appen for meg igjen..... Rare greier.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA