Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Car-net

Startet av Bosun, tirsdag 20. mars 2018, klokken 19:02

« forrige - neste »

Bosun

Er car-net abo. personlig eller følger det bilen? Fikk jo 2 år gratis så kan jeg ta det med meg til nye bilen som kommer i løpet av sommeren?

Motorwatt

Alle som klager til Kundeservice, får utvidet gratidperioden. I alle fall frem til datoen det begynte å virke.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Bosun

Utvidet gratisperiode har jeg fått, men er abo. personlig eller følger det bilen?
Noen som vet? Kan jeg ta med meg resten av gratistiden til den nye bilen?

laserprinter

På min Sep. 2015 E-Golf sluttet Car-Net å virke i går. 940kr for noe som det er 50/50 sjanse for at det virker når du virkelig trenger det er ikke aktuelt for min del...

storeulv

Vil tro du får ny gratisperiode med ny bil? Det står gjerne godt gjemt inne i vilkårene for tjenesten, men jeg har ikke brydd meg med å finlese disse. Men det er jo slik at du tegner kontrakt med Car-Net når du legger til biien i tjenesten, og da begynner gratisperioden å løpe.
VW eGolf  MY 2017
Audi e-tron 50AS MY 2020

aageaasved


PTh

Fikk laget konto for ny bil igår, ser ut som jeg får tre år inkludert.

Pippus

Jeg kunne tidligere lese av bilens utetemperatur i Carnet-appen og på nett innlogging, men finner det ingen steder nå. Noen som vet hvor jeg kan finne dette..?

geear

Det forsvant dessverre da de innførte den nye utgaven av appen som må være et tegn på at hovedandelen av oss Volkswagen-eiere antageligvis lider av alzheimers, demens og eventuelle andre sykdommer som går ut over hukommelsen, ettersom de har funnet ut at det første og viktigste bildet å vise oss hver gang vi starter appen er et kart! I tilfelle vi ikke visste hvor vi var - eller hvor bilen var, hver gang.

Det lå i klima-bildet før, men det er helt borte nå, og kun erstattet av knappen for å slå klimaen av og på.

Mobileum

Dette bildet får jeg når jeg starter appen (iPhone X):

Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.9

geear

Ser den er slik hos meg og nå. De har nok oppdatert den til å slide inn bil-menyen automagisk nå, den gjorde ikke det tidligere.

Vronn

Men ser dere kan aktivere blinlys og horn. D kan ikke jeg på min 16 mod gjøre...

HEL

Har en en tre uker gammel FL18 og fikk oppgradert software i går.

Nå ser det ut som at Car-net fungerer.
iMiev 2017
***************
Ex Egålf 2018
Ex Pysjå ion i fem år
Ex Think i 2004 til 2007, det var kaldt

Amatøren

 :+1:

Skal selv inn 5. april.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Pippus

Jeg skal inn den 3 :laugh: håper at de monterer baklyktene allikevel nå når de har løst problemet med «kodingen»

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA