Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla kreditt

Startet av Epleskreller, fredag 16. mars 2018, klokken 09:32

« forrige - neste »

Epleskreller

Hei,
noen som vet om det er mulig å få frem hvor mye kreditt man har tilgjendelig hos Tesla?

Ser at om jeg forsøker å bestille vedlikeholdsplan så har jeg mulighet til å velge å betale med kreditt, men jeg finner ikke ut hvor mye jeg har tilgjengelig..

Jeg har tidligere fått kreditt i tre omganger, dvs første verveprogram, og salg av to stk Powerwall...

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Nasatech

Sitat fra: Epleskreller på fredag 16. mars 2018, klokken 09:32
Hei,
noen som vet om det er mulig å få frem hvor mye kreditt man har tilgjendelig hos Tesla?

Ser at om jeg forsøker å bestille vedlikeholdsplan så har jeg mulighet til å velge å betale med kreditt, men jeg finner ikke ut hvor mye jeg har tilgjengelig..

Jeg har tidligere fått kreditt i tre omganger, dvs første verveprogram, og salg av to stk Powerwall...

Du kan sende en Mail til Tesla. Det gjorde jeg. Er der fra phase 9 (siste referral program) så står det i appen unde «My awards».

Epleskreller

Ok, takk for tips. Synd den ikke er synlig i "MyTesla" lenger slik som tidligere. Får bil en gang neste uke og etter det får jeg ta en titt :)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Nasatech

Sitat fra: Epleskreller på fredag 16. mars 2018, klokken 10:07
Ok, takk for tips. Synd den ikke er synlig i "MyTesla" lenger slik som tidligere. Får bil en gang neste uke og etter det får jeg ta en titt :)

Det skal nok komme tilbake. Jeg ser det er i kildekoden. Legger du på /referral bak URLen når du er inne på MyTesla så ser du der dukker opp men med 0 i alle tall.

Ørjan Stv

Kan man bruke tesla kreditt til å betale depositumet ved bestilling ?

Nasatech

Nei. Ikke depositumet, men man kan betale deler av bilen med det. De trekker det da fra på regningen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA