Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla-eier . . . igjen?

Startet av Lepet65, tirsdag 13. mars 2018, klokken 09:51

« forrige - neste »

Knut Røe

Sitat fra: Agmuns på tirsdag 13. mars 2018, klokken 13:21
Teslaeiere må være de mest hårsåre bileierne jeg vet om. Så fort det er en Tesla som er synlig i en nyhetsartikkel som ikke utelukkende er positivt vinklet, så er det beskyldninger om fake news, elbilhat, misunnelse og Tesla-forakt.
:+1:
Alle skal angripe de vet du, fordi de er misunnelige på dem. Så da må de trå til, hoppe i skyttergraven og forsvare seg og sine standpunkt.

Lassi

Skisenteret er sikkert short på tsla...

Øyvind.h

Mange som ikke ville skrevet i denne tråden om den ikke hadde handlet om Tesla :D

Akkurat som en Broom artikkel. Eller artikkelen tråden handler om. Tesla skaper engasjement og oppmerksomhet.

Strengt talt bra det var en Tesla som feilparkerte. Da fikk saken langt mer publisitet enn den ellers ville fått og problemstillingen ble godt belyst.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

geear

Sitat fra: Agmuns på tirsdag 13. mars 2018, klokken 13:21
Teslaeiere må være de mest hårsåre bileierne jeg vet om. Så fort det er en Tesla som er synlig i en nyhetsartikkel som ikke utelukkende er positivt vinklet, så er det beskyldninger om fake news, elbilhat, misunnelse og Tesla-forakt.
Her er 81 sider med norske BMW-eiere som føler seg like støtt av at BMW stadig nevnes i media: http://bimmers.no/forums/topic/544955-den-stooore-bmw-nevnt-i-media-samletråden/

Antageligvis finner du samme tråd på Audi-forum.

arthur

Man finner nok dette på alle fora og helt uavhengig av om det er snakk om valg av bil, bosted, sykkel, kjerring eller hva det måtte være. Det ligger åpenbart i menneskets natur å forsvare egne valg omtrent til døden, og jo mere motstand man måtte få (også saklig, objektiv og nøytral motstand) jo sterkere forsvarer man egne valg. Dette opplever man ikke minst i politiske diskusjoner så Teslaeiere er nok stort sett som alle andre, tror jeg, men ikke alltid helt sikker når jeg leser enkelte innlegg her? :D
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Lepet65

Sitat fra: gr på onsdag 14. mars 2018, klokken 10:23
Sitat fra: Agmuns på tirsdag 13. mars 2018, klokken 13:21
Teslaeiere må være de mest hårsåre bileierne jeg vet om. Så fort det er en Tesla som er synlig i en nyhetsartikkel som ikke utelukkende er positivt vinklet, så er det beskyldninger om fake news, elbilhat, misunnelse og Tesla-forakt.
Her er 81 sider med norske BMW-eiere som føler seg like støtt av at BMW stadig nevnes i media: http://bimmers.no/forums/topic/544955-den-stooore-bmw-nevnt-i-media-samletråden/

Antageligvis finner du samme tråd på Audi-forum.

Men neppe på bobilforum for de ignorerer oss andre trafikanter fullstendig... ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA