Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

For de som har bestilt - leveringsdato

Startet av Pilot, mandag 12. mars 2018, klokken 18:44

« forrige - neste »

xyzzy

#210
Bestilte en FE i slutten av september, leveres 16. april.

Noen tips om ting som bør sjekkes ved utlevering?

HelectriC

Sitat fra: xyzzy på lørdag 13. april 2019, klokken 09:42
Bestilte en FE i slutten av september, leveres 16. april.

Noen tips om ting som bør sjekkes ved utlevering?

Du får antageligvis bilen på sommerhjul da er det ikke et problem, men jeg hentet bilen med vinterdekk på orginalfelgene og da hadde de klart å skade en av felgene ved dekkskift. Jeg oppdaget det ved overlevering og fikk kompensasjon, alt ok! Hadde jeg ikke oppdaget det ved overlevering hadde det nok blitt problem.
ioniq 5

bjotings

Bestilt 22/3-19. Foreløpig leveransedato uke 26 2019.  8)
I-Pace HSE, Santorini Black MY2020

JorgenM

Vår ble produsert forrige denne uka, 20. mai og levering ligger fortsatt an til å bli i månedsskiftet juni/juli
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Tin

Bestillte på lørdag. Forventet levering slutten avaugust/tidlig september. Bare å vente.......

bjotings

Sitat fra: JorgenM på tirsdag 21. mai 2019, klokken 12:42
Vår ble produsert forrige denne uka, 20. mai og levering ligger fortsatt an til å bli i månedsskiftet juni/juli

Jeg har fått VIN nummeret på vår bil, men finnes det noen god link/app for å se på status på bestillingen? Mener jeg har sett et skjermklipp fra en som bestilte hos Insignia?

BT
I-Pace HSE, Santorini Black MY2020

Chimp


MJ006

Bestilte for et par uker siden. Estimert levering månedsskiftet juli/august.

bjotings

Går an å sjekke bestillingen gjennom sjekk på VIN nummeret. Ser bilen vår nå er kommet til Norge - men hvor lang tid tar det før den er klar hos forhandleren? 

https://osh.jaguar.com/service-history

I-Pace HSE, Santorini Black MY2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA