Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

For de som har bestilt - leveringsdato

Startet av Pilot, mandag 12. mars 2018, klokken 18:44

« forrige - neste »

Pilot

Konfig: HSE Corris grey, Oyster/Oyster med "alt" unntatt HUD, 4 soners klima og ionisering.
Forhandler: Motorpool
Antatt leveringsdato: Oktober (mulig September)

lr-80

Kontrakt signert i dag på Fuji hvit S med sort optikk, vinterpakke/setevarme og luftfjæring. Oktober/november. Insignia.
2015 KTM 1190 Adventure R
2017 BMW i3 Fully Charged
2019 Jaguar i-Pace S, Caesium Blue 22"
1951 Landrover Serie 1 80"

bmw2002

Santorini black HSE med HUD. Sierra tan interiør. Levering juli.

HelectriC

Fuji hvit med svart skinn og tak +HUD, HSE LE forventet august.
ioniq 5

Mc_Herreington

Overraskende tidlige leverkngsdatoer dere har. Jeg er har tidlig nummer og bekreftet le 15.01. Byggedato 27.07 og levering 26.09, altså 2-3 mnd etter.

Får en mnd med sommerhjul i hvertfall
Aug 2013 P85, Solgt
Okt 2015 BMW i3, Solgt
April 2016 S90D Solgt
Sep 2017 X100D
Nov 2018 I pace Solgt
Jan 2019 Model 3P Solgt
Aug 2018 BMW i3S

Tormod_Aas

HSE 1. ed Corris Grey med Sienna Tan interiør og HUD (vært fram og tilbake med Silicone Grey). Estimert levering i august. Hellestø Bilpaviljongen, Stavanger.

bmw2002

Sitat fra: Mc_Herreington på onsdag 14. mars 2018, klokken 08:12
Overraskende tidlige leverkngsdatoer dere har. Jeg er har tidlig nummer og bekreftet le 15.01. Byggedato 27.07 og levering 26.09, altså 2-3 mnd etter.

Får en mnd med sommerhjul i hvertfall

moe696

Rød LE. Svart interiør.  Estimert byggedato 29.06.18 og leveringsdato 30.08.18

Vet ikke reservasjonsnummet, men var tidlig med både reservasjon og bestilling.

Corris grey og hvit med sierra tan lå høyt oppe lenge.

Xander

Leverandøren min klarer ikke fremskaffe byggdato  >:( >:(
Det kan være at han har vondt i viljen  :o

Men er overrasket over at det går to mnd fra byggedato til leveringsdato. Transport, klargjøring etc burde max ta et par uker.

Tellus

De sender vel ikke en og en bil. Samler opp et lass og sender med skip til Drammen antar jeg.
Har bestilt Fuji White HSE LE. Indikert levering august. Håper på juli. Er blant de aller første i Norge.

Skibum

Jeg har bestilt HSE LE Corris Grey med Sienna Tan interiør og HUD. Levering i oktober. Hadde ikke betalt for plass på venteliste.
Kjøpt hos Motorpool.
2019 Jaguar I-Pace
2019 BMW i3S
X-2014 BMW i3

JaguarPace

Bestilte den 08.03.18 en godt "loadet" HSE, Firenze Red m/Black exterior Pack.
Svart Windsor skinn med "Light Oyster Morzine taktrekk" ;) Står med levering 30.09.18.
TM3 reservasjon avbestilt 2018, og I-Pace HSE mottatt 10.05.19 :-)

mariowing

Fikk opplyst hos Insignia i dag at byggedato flyttet seg mye frem og tilbake fordi fabrikken drev med mye justeringer. Hvis jeg oppfattet det riktig så regnet de fire uker fra byggedato til bilen var klar for levering til kunde. Men siden det kommer mange biler i august så trodde de at de kom til å trenge mer tid enn vanlig på klargjøring og utlevering.
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

bmw2002

Litt av problemet med datoer var at folk hadde bestilt litt andre konfigurasjoner enn man hadde tenkt. Feks kunne svart taktrekk eller light oyster seter føre til forsinkelser med mindre man er blant de første som bestilte.

Er heldigvis så tidlig at dette ikke påvirker meg

PKM

Bestilt 14.03 Corris Grey, S med en god del ustyr. Var 48x i reservasjonskøen. Levering i August, Motorpool.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA