Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kart over planlagte Ionity hurtigladere (150 - 350 kW)

Startet av mkaut, mandag 12. mars 2018, klokken 15:04

« forrige - neste »

JorgenM

Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

xyzzy

Sitat fra: JorgenM på onsdag 14. november 2018, klokken 15:03
Ny U/C idag: Strømstad

Nesten perfekt - rett ved den nye Maxen. Også bra at den er et lite stykke sør for grensen, slik at den ikke blir fylt opp av alle som handler på Nordby ol.

Ved siden av kjøpesenteret på Tanum ville vært enda bedre, men dette blir bra :)

Amatøren

Sitat fra: xyzzy på onsdag 14. november 2018, klokken 15:13Også bra at den er et lite stykke sør for grensen, slik at den ikke blir fylt opp av alle som handler på Nordby ol.

:+1:
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Stikkkontakt

Er det noen som leverer mer enn 50kw mellom Kristiansand og Bergen?

geear

Snart en haug rett ved E39 i Sandnes, som er omtrent midt mellom Bergen og Kristiansand. Det er da både Ionity og Møller, dersom sistnevnte åpnes for allmenheten. I drift per i dag er det vel kun Tesla?

Stikkkontakt

Sitat fra: gr på fredag 16. november 2018, klokken 15:37
Snart en haug rett ved E39 i Sandnes, som er omtrent midt mellom Bergen og Kristiansand. Det er da både Ionity og Møller, dersom sistnevnte åpnes for allmenheten. I drift per i dag er det vel kun Tesla?

Ja, at det kommer regner jeg med. Spørsmålet var om det finnes idag.

Tellus

Sandnes og Sira er i gang. Er det gammelt nytt ? Uansett korridoren Oslo-Stavanger er da klar om noen få måneder.

Stikkkontakt

Sitat fra: Tellus på fredag 16. november 2018, klokken 19:06
Sandnes og Sira er i gang. Er det gammelt nytt ? Uansett korridoren Oslo-Stavanger er da klar om noen få måneder.

Er ikke det Ionity? Ifølge deres kart er stasjonene UC. Under construction.

Tellus


Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

zbk

Imponerende fart i oppstarten av utbyggingen. Får håpe de holder koken videre.

De ble litt mindre personlig interessante etter at jeg droppa eTron og bestilte ModelX i stedet  8), men om det lovede CCS-adapteret støtter 120kW blir det absolutt et alternativt ladenettverk for alle som ikke har gratis superlading. Jeg heier uansett på alle som bygger ut skikkelig ladeinfrastruktur.

Skal prøve å få tatt en tur innom utbyggingen på Forus en dag og sjekke framgangen.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Siggen

Hvis det er på Lura du mener så har de satt ned fundament for selve laderene og holder på å klargjøre grop til trafokiosken.

zbk

Var Lura jeg tenkte på, ja.

Ser forresten at Kjerlingland (Lillesand) nå står som i drift! Gratulerer til Ionity med sin første operative ladestasjon i Norge.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Lepet65

Sitat fra: zbk på onsdag 21. november 2018, klokken 10:53
Var Lura jeg tenkte på, ja.

Ser forresten at Kjerlingland (Lillesand) nå står som i drift! Gratulerer til Ionity med sin første operative ladestasjon i Norge.
Og det ser ut som den er den største (foreløpig) i Europa med 7 ladere.

krl

Sitat fra: zbk på onsdag 21. november 2018, klokken 10:53
Var Lura jeg tenkte på, ja.

Ser forresten at Kjerlingland (Lillesand) nå står som i drift! Gratulerer til Ionity med sin første operative ladestasjon i Norge.
Den fungerer i alle fall delvis. Med iPace var det foreløpig kun delvis suksess. Lading stoppet uventet flere ganger. Effekten var oppe i 90 kW i en kort periode.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA