Skrevet av Emne: E-on sverige, noen som vet hvordan man betaler?  (Lest 130 ganger)

Panduck

• Gold Member
    • Vis profil
E-on danmark er easypark, men Svenske ladere er tydligvis ikke med. Noen som vet hvordan man betaler? Sist jeg prøvde var de gratis, men slik jeg har forstått er de ikke det lengre. Det var kortleser på de (!), så det går muligens ann å betale med visa. Noen som vet?

Orbit

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: E-on sverige, noen som vet hvordan man betaler?
« Svar #1 på: I går kl. 23:35 »
Lag deg konto her: https://eondrive.eon.se/

Du kan starte lading fra app, eller bestille RFID fra dem. Du må fylle på 200kr på konto før du kan lade. (Samme konto kan også brukes hos hos Circle K i Norge)
2017 BMW i3 94Ah

Panduck

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #2 på: I dag kl. 09:11 »
Oh, jeg trodde det systemet var "under utvikling", sist jeg sjekket gikk det ikke ann å registrere seg.

Artig at Ionityladerene ligger inne med minuttpris. Riktignok en stiv minuttpris, så det er nok bedre å bruke plugsurfing-kortet dersom man skal lade litt. Jeg håper å unngå Clever / Bee på tur til Stockholm, og da blir e-on viktig. Dumt at ikke Ionityladerene er på plass :P

hanche

• Sr. Member
    • Vis profil
    • Jobber på NTNU
« Svar #3 på: I dag kl. 11:12 »
Lag deg konto her: https://eondrive.eon.se/
Hmm, mrsmt. Jeg finner hverken skjema for å registrere seg eller noen form for kontaktinformasjon på nettsidene. Eksisterende kunder kan logge seg inn eller starte lading, og alle kan finne ladere i kartet, men det er alt, så langt jeg kan se. De ønsker kanskje ikke nye kunder?
Trondheim; Kia Soul EV 2018

Panduck

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #4 på: I dag kl. 11:45 »
Hmm, mrsmt. Jeg finner hverken skjema for å registrere seg eller noen form for kontaktinformasjon på nettsidene. Eksisterende kunder kan logge seg inn eller starte lading, og alle kan finne ladere i kartet, men det
er alt, så langt jeg kan se. De ønsker kanskje ikke nye kunder?

Det var det jeg tenkte forrige gang jeg så, men nå hadde det dukket opp en "Registrera dig" knapp, og nå er jeg registrert. Kanskje jeg kan lade på CircleK nå uten å måtte gå inn å låne ladebrikke? Dette må prøves snart.. :)

Panduck

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #5 på: I dag kl. 11:51 »
Ok, knappen for å registrere seg er tydligvis ikke alltid der. Jeg har lastet inn siden noen ganger, enkelte ganger er den der, andre ganger ikke. Det er mulig at de vil at den kun skal være synlige for kunder i Sverige, da den dukket opp når kartet viste et område i Sverige...

Uansett, prøv

https://register.eondrive.eon.se/register