Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Foliering / styling av min leaf

Startet av jan-ove, søndag 11. mars 2018, klokken 21:57

« forrige - neste »

jan-ove

Altid moro, å ikke bare gå mainstream på bilen. Leverte inn bilen til http://foliringsenter.business.site/ idag. Utrolig bra service for å ikke snakke om resultat. Har time senere i uka der dem og ska ta panseret.

meitran

Ser kult ut  :) Hva koster foilering av denne typen?

tnilse

Har vurdert dette selv. Hvor mye koster det å foliere en Leaf der?


Sent from my iPad using Tapatalk

Zuexi

Så bra ut. Etterspurte for en tid tilbake om noen kunne photoshop'e sort tak i Spring Cloud tråden. Fikk ikke napp, men ble så bra som jeg så for meg.
Ser mye bedre ut med sort på A-stolpen og bakover, enn uten. Ser bare rart ut, synes jeg.

Eneste som ble litt kræsj var gun metal felgene. Hadde plastidippet de sort. (men det er min smak da) :)

Joltus

Svarte speil ble tøft. De skal eg ha i chrome. Men tror chrome detaljene kombinert med svart slik som på denne kan bli fett.

Du må komme med en pris nå. Vi er nysgjerrige!

jan-ove

Dette kostet 3000,- har time til uka der dem ska foliere panseret og. Vil bli prikken over i.

Madmax


DannyRS

Svart blank folie jan-ove?
Matcher det c-stolpen bra?
Har planer om det samme
'18 Nissan Leaf 40 kWh
'18 Tesla Model S 100D

meitran

Sitat fra: jan-ove på søndag 11. mars 2018, klokken 23:11
Dette kostet 3000,- har time til uka der dem ska foliere panseret og. Vil bli prikken over i.

Det var jo en veldig grei pris. Har vurdert lakkforsegling, men dette var jo mye rimeligere. Vet du hvilken type folie som blir brukt? De løsningene jeg har funnet her i Trondheim er mye dyrere, men det er kanskje forskjell på produktene?

Zero-talent

Hvordan er det å fjerne folie etter noen år? Jeg leaser, og tviler på at forhandler synes det er ok om jeg folierer hvis ikke den kan fjernes når bilen leveres tilbake...
2013 Leaf Acenta. Solgt 2016
2016 Leaf Tekna. Solgt 2018
2018 Leaf LE 40kwh
2021 tesla model 3 LR - "midtlivskrisa"
Pendler Porsgrunn - Horten

hanjan

Sitat fra: Zero-talent på onsdag 14. mars 2018, klokken 20:34
Hvordan er det å fjerne folie etter noen år? Jeg leaser, og tviler på at forhandler synes det er ok om jeg folierer hvis ikke den kan fjernes når bilen leveres tilbake...

Folieringssenteret i Fredrikstad skal ha 3000,- for å fjerne folie og polere min i3 nå før jeg skal selge den...

Zero-talent

Verdt å tenke på neste gang jeg er hjemme på besøk.
2013 Leaf Acenta. Solgt 2016
2016 Leaf Tekna. Solgt 2018
2018 Leaf LE 40kwh
2021 tesla model 3 LR - "midtlivskrisa"
Pendler Porsgrunn - Horten

TJV

Sitat fra: jan-ove på søndag 11. mars 2018, klokken 23:11
Dette kostet 3000,- har time til uka der dem ska foliere panseret og. Vil bli prikken over i.

Blir det noen bilder av bilen når panser er foliert?
VW ID.4 Pro Perf Max
Nissan Leif 40kW

Joltus

Fått pris på lik folieren, men i tillegg en blank folie nedenfor ladeluken for å skåne lakken der.

4000 kroner er nok innafor. Prute litt, så tenker eg vi nærmer oss :)

thomasski

Ville vel kosta på en haifinneantenne om jeg gjorde tilsvarende. Godt resultat!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA