Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Launch Edition fra BN Haug Oslo, leveringstidspunkt?

Startet av oprytz, onsdag 28. februar 2018, klokken 17:26

« forrige - neste »

Dudi

#30
Jeg har fått melding om levering straks over påske. Nummeret er EK652xx. Er ikke dette et gammelt nummer? Ser biler over 80k for tiden.

Trond.m

Sitat fra: Dudi på fredag 23. mars 2018, klokken 23:08
Jeg har fått melding om levering straks over påske. Nummeret er EK652xx. Er ikke dette et gammelt nummer? Ser biler over 80k for tiden.
Ja, da har du nok fått en overligger av den gamle 30kWh modellen   ;)

Bilforhandlere tar ut mange skilt av gangen, så de har tydeligvis noen liggende. Fikk selv EL på en BMW lenge etter at de hadde startet med EK. Men da var det stor etterspørsel etter EL skilt...folk ville jo ha ekte EL-bil  ;)

Peraeile


AQN

EK876** leveres ut om et par timer fra Røyken.  :) Bestilte fra BN Oslo i starten av oktober.

Løve

Er det vanlig å ha utlevering på søndager, eller er det bare så mye for Nissan nå at de må ta hele uken til hjelp?

Amatøren

@Løve: Innlegget ble lagt inn i går, men synlig først i dag...... Lang ute på dagen/ettermiddag.....

Stiller seg i rekken av tragiske oppførseler av forum software.

Som skrevet lagt ut i går og da 10:28 hvis vi kan stole på tidsstemplingen. Så han fikk nok bilen i går (lørdag).

Gratulerer til AQN
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

AQN

Sitat fra: Amatøren på søndag 25. mars 2018, klokken 17:18
@Løve: Innlegget ble lagt inn i går, men synlig først i dag...... Lang ute på dagen/ettermiddag.....

Stiller seg i rekken av tragiske oppførseler av forum software.

Som skrevet lagt ut i går og da 10:28 hvis vi kan stole på tidsstemplingen. Så han fikk nok bilen i går (lørdag).

Gratulerer til AQN

Trond.m

Hva er det som er galt med BNH ? Andre forhandlere kan oppgi forventet leveringsdato på bestilte biler flere mnd. fram i tid. Jeg venter på en LE med forventet mars levering, og de kan fortsatt ikke antyde en dato for levering.  :-1:
Kommer nok ikke til å kjøpe bil der igjen  >:(

Joltus

Hos Ålgård auto har de sagt 30 april til meg i mange mnd.

Endte opp med 25 april, da er eg selvsagt på jobb, så får den 7 mai! Fornøyd med det. Har hele tiden vært sagt april mai. Og eg bestilte første dagen de begynte å si april mai istedetfor mars april, så de har hatt grei kontroll vil eg si!

Trond.m

Jeg bestilte 13.9.17  og på kontrakten står det mars. Da er det oppsiktsvekkende at de fortsatt ikke kan estimere leveringsdato. :-1:

Joltus


Beckern

Bestilte i starten av Nov med lev i mai.
Selger har kikket i krystallkulen og estimerer ankomst kai i Drammen 15 mai med levering ca tre uker etter, "altså i slutten av mai" :) som selger sa.
Ok i midten av Juni sa jeg.

Trond.m

Da er min klar for  å hentes. Bestilte 13. september. 15 grader og tørr vei burde gi maks rekkevidde  :)

Treet

I kontrakten står det levering mai. Men fikk mail om at den kom fire uker før dersom jeg kunne hente den i Røyken. Etter det har jeg ikke hørt et pip. Noen som har fått samme mail og gjort noen erfaringer?

Trond.m

#44
Vanskelig å si om det betyr noe hva du svarer på meldingen. Det er nok normalt at du ikke hører noe. Selgeren får beskjed om levering av bilen bare et par tre dager i forveien. Bare å vente til de ringer.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA