Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Launch Edition fra BN Haug Oslo, leveringstidspunkt?

Startet av oprytz, onsdag 28. februar 2018, klokken 17:26

« forrige - neste »

oprytz

Hei

Jeg bestilte LE hos BNH Oslo 7. september 2017. Kontrakten sier levering i april, men jeg har takket ja til henting på Røyken, noe som skulle bety levering opptil 4 uker tidligere.  Jeg synes BNH er forferdelig trege med info. Det er komplett umulig å få ut noe annet enn standardfraser, og jeg begynner å bli utålmodig når jeg ser at det har vært mange utleveringer. Antall registrerte nærmer seg vel 1000 med stormskritt?

Så derfor lurer jeg: er det andre her som har bestil LE hos BNH Oslo omtrent samtidig? Har dere fått leveringsdato? På Røyken eller hos forhandler?

Trond.m

Jeg bestilte noen dager etter deg hos BNH. Fikk bilen i går. Jeg tror det er litt tilfeldig når man får bilen, da de hadde et antall biler de plukket fra når de skrev kontrakter. Det virker som om det er flest Spring Cloud som er levert til nå. Jeg tror ikke det er vond vilje hos BNH, men Nissan sentralt som holder kortene tett til brystet.


oprytz

Ok, godt å høre at de er i gang med utlevering av biler som ble bestilt rundt samme tid som min. Da er det kanskje god mulighet for at bilen min er i landet, men siden jeg har bedt om litt ekstrautstyr så det går vel litt ekstra tid på klargjøring.

Andre som har fått sin LE fra BNH Oslo?

Hodmaster

Jeg bestilte min LE svart 16.oktober, hentet i går. ikke hos BNH. Går noe strøm i minus 27!

oprytz

Sitat fra: Hodmaster på torsdag 01. mars 2018, klokken 08:30
Jeg bestilte min LE svart 16.oktober, hentet i går. ikke hos BNH. Går noe strøm i minus 27!

Hehe, det tror jeg ja. Hvor i landet holder du til/hvilken forhandler?

Meep

Fikk min grå i går, bestilte og 7. september. (Mobile Tønsberg)

Selger sa at bilene ble levert i litt random rekkefølge så det var litt kaotisk.

Joltus

Ja de som ikke er LE, altså slik som din og mange andre, blir levert innimellom.

Drittopplegg fra Nissan.

GekkoE

Grå? Det var ikke mulig å bestille grå bil i september

Goglex

Jeg bestilte LE hos BNH Follo i oktober. Kontrakten sier levering i april, noe som også antakeligvis blir realiteten. (Røyken)

Men, konseptet og beskjeden som ble gitt ved kontraktsinngåelse var at vi som bestilte LE skulle få bil på veien først. Dette er ikke tilfelle nå.

Det står i skjemaet som ble sendt inn for henting på Røyken, at BNH skal ta kontakt innen kort tid for avtale tidspunkt for henting. Dette er 5 uker siden.

Gleder meg forøvrig til ny bil, prøvekjørte i dag, og var fornøyd.

Meep


MinbariX

Bestilte sort modell den 6. september (BNH Lillestrøm)
Fikk bilen den 21. februar på Røyken.

Så langt fornøyd ;)

oprytz

Så da har folk med bestilling både før og etter meg allerede fått, uten at jeg har hørt noe  :( Bestilte dere med noe ekstrautstyr? Det gjorde jeg, så kanskje det er grunnen til at det drøyer?

Joltus

Nissans tilfeldige "system" er grunnen til at det drøyer.

Mer forutsigbarhet i joker nord!

Pneg

Skrev kontrakt kl 0900. 6 september hentet på røyken 28feb. Jeg tenker deres strategi er og spare penger på en enklest mulig logistikk. Virker ikke helt seriøst og late som de ikke vet noen ting før noen dager før bilen leveres... det er tydelig at det ikke er avgjørende når kontrakt ble signert. Men det er kanskje årsak til at det de kan ha 4-6 ukers fremskutt levering?
E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA