Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hyundai Ioniq - Svart - Teknikk og skinn - Ny i Norge.

Startet av Kianus, fredag 16. februar 2018, klokken 22:11

« forrige - neste »

elekTrond

'13 Mjau

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Jon Vidar Strand Johnsen

En sånn har jeg. sort med teknikk og skinn.  reg 16.02.18  bestilt ca 25.03.17. var lenge å vente.
Men den har ikke varme i baksetet, det hadde jeg forventet siden brosjyren sier det.
Og så går det ikke å justere høyden på framlysa heller. bryteren mangler. skal det virkelig ikke gå ann ? synes lysa går litt høyt. fullt lyset er ikke mye å skryte av, derimot er nærlyset akseptabelt.
Radioen mangler endel radiokanaler jeg liker, men det lar seg lett avspille fra mobilens radio app, via blåtann.
Er ellers kjempefornøyd med bilen som jeg har kjøpt fordi jeg har 15.8 mil tur/retur jobb hver dag. lader kun hjemme med 10 amp. Tenker på å sette sort blank folie over alle grå plastdetaljer.
Førersetet kunne jeg gjerne sett at ikke gikk bakover når jeg åpner døra. baksete passasjererene må vente med å sette seg inn til jeg har satt meg og lukket døra. da glir setet fram til der jeg har forhånds innstilt det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA