Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

eksploderte celler i think

Startet av PLUTO, onsdag 10. oktober 2007, klokken 21:46

« forrige - neste »

Boogie

Nei, dette er ikke batterier fra Tyskland. Det er fabrikknye batterier importert til norge direkte fra SAFT fabrikken.
Tønsberg:
Tesla Model Y 2023

Tidligere:
ca 11 stk Citroen Saxo/Peugeot 106
5 stk Citroen Berlingo/Peugeot Partner
4 stk Nissan Leaf

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt over 500 000 km.

PLUTO

Ok, jeg venter i spenning, bokstavelig talt :D
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

Ken

Hei Elektrolux, takk for alle god råd til Pluto. Han er veldig ivrig og akkurat den typen vi trenger i Kristiansand. Jeg har vurdert å sende mine tre blokker som jeg har beholdt etter batteribytte tidligere. Fyller du de med vann under testing? Blir det vanskelig å teste blokker med mangel på vann? De tre blokker var i samme rekke til en som eksplodert sså det er sannsynlig at de mangler vann også. Takk for tjenesten. Ken
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

elektrolux

Hallo Ken

Kan godt fylle vann i samme omgang. Merk blokkene som skal fylles.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA