Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ønsker å kjøpe/leie nikometer eller FR2000

Startet av Kjerstiib, søndag 18. februar 2018, klokken 21:40

« forrige - neste »

Kjerstiib

Hei!

Jeg har en veldig fin Think Classic som nå ikke får ladet til med enn 75% så jeg trenger et nikometert eller FR2000 for å nullstille batteriene. Jeg har fått fullt på vann, og batteriene skal være i god stand.

Jeg ønsker helst å kjøpe et apparat slik at vi får nullstilt innstillingene selv, men har skjønt det slik at de er svært vanskelig å få tak i. Jeg hører til litt utenfor Bergensområdet, så om noen har et slikt apparat som de selv bruker hadde jeg satt stor pris på å få leid det slik at jeg kan få kapasiteten på bilen opp igjen til 100%.

Håper at jeg får noen tilbakemeldinger  :)

elektrolux

Hvor bor du. Stor tjangs for at det er utstyr nær deg
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Kjerstiib

Jeg bor på Sotra, rett utenfor Bergen. Terje Lied har utført service tidligere, men får ikke lengre tak i han.

frank

Fana,Bergen, bruktimportert P106 1997, siden 2001,  116000km, nytt batteri på 14000km, 1 ny blokk på 52000km, hugget/skrapet Mars 2016
Zoe Life 7.3.2016
Think Classic 2002,  (prosjekt)
Think Classic 2001
Nikometer
Lithium pakke fra Trilling, til hyttestrøm, elbåt og trillebår

Владимир .

Hello i am from Latvia! i am buy Think city Piv4 old but good car. now i have a one error on my system -Charge maintenance required
i am read on forum necessary put water on battery, i am put water on battery at 15 liter. now i want remove error from system. where i can get software and other diagnostic system-Diagnostic tool? m.b. i can buy or rent? (i have more Diagnostic tool from other car Launch x431 and delphi but its not can read car and not can remove error)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA