Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

IONIQ 2017-2018

Startet av siddis86, tirsdag 13. februar 2018, klokken 13:06

« forrige - neste »

Crown

Den røde har vel ikke teknikkpakke, og derav ikke LED nærlys, men vanlige halogen.
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

Perl09


Eieren av røde bilen betalte 294K. Ioniq uten teknikk pakke skal ikke koste så mye.

Gordon Retriever


Her er vel en Ioniq uten teknikkpakke til 309.900


Zimon

Den på Røhne Selmer har nok teknikkpakke, ref at de skriver at den har varmepumpe + mer som er for teknikkpakken, LED kjørelys f.eks.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

Perl09

#34
De sier Ioniq comfort. kan ikke se el. seter minne knapper ved døra. i tillegg stoff seter.  også vinter hjul til netto pris står det. Det er ikke full led i front lykter. netto pris på denne er ca. 325K

Netto pris for ioniq Teknikk, skinn, solt ink. v-hjul ca 310K hos en Hyundai forhandler.


Perl09

Noen som vet hva denne for? Jeg har ikke disse på min bil.

Kjetil1986

Kan det være slike hammere for å knuse rutene i en nødsituasjon? Isåfall er de nok montert i ettertid.
Model 3 long range 2021

OIH

slike er det på min også, ruteknuser.

Perl09

mmm. ikke standard på alle biler vel.

Zimon

Sitat fra: Perl09 på tirsdag 04. september 2018, klokken 10:56
De sier Ioniq comfort. kan ikke se el. seter minne knapper ved døra. i tillegg stoff seter.  også vinter hjul til netto pris står det. Det er ikke full led i front lykter. netto pris på denne er ca. 325K

Netto pris for ioniq Teknikk, skinn, solt ink. v-hjul ca 310K hos en Hyundai forhandler.

Stemmer, ser heller faktisk ikke minneknapper for sete. Så her lukter det enten feilinformasjon fra Røhne Selmer i annonsen, eller så er dette en importbil. Siden de sier comfort og Led nærlys, varmepumpe så kan dette være bil beregnet for ett annet land. Ser heller ikke parkeringssensorer i front, som skal være med på teknikkpakken.

Så enten er dette en basic ioniq, eller så er dette en importbil mener nå jeg. Men gått bare 3mil, så ny import i så tilfelle. Sjekk i så tilfelle om Hyundai og RS stiller av garanti, Hyundai gjør nok det på deler etc, men tar RS all service eller setter de bort dette til en Hyundai service partner?
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.


kentroger1

2019 Hyundai Ioniq EV Rød

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA