Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen med Samsung Gear og Ampera-e?

Startet av Stikkkontakt, tirsdag 13. februar 2018, klokken 11:06

« forrige - neste »

Stikkkontakt

Opplever at telefonen mister kontakt med Gear S3 når telefonen kables til Ampera-e og AA. Vet ikke om BT slås av ved bruk av AA? Uansett må tilkobling mellom telefon og klokke reetableres etter at tilkobling til AA er brutt. Noen med samme problem eller med kunnskap om hva jeg eventuelt bør endre i innstillinger? Har S8+

3irikur

Samme klokke, samme problem. Men jeg tror ikke det er bilen som er problemet, det er klokken. Har googlet en del og det skjer med veldig mange uten at jeg har hørt om noen løsning.

Jeg har forøvrig byttet telefon fra Samsung til iPhone uten at det hjalp heller.
:-\
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

Stikkkontakt

Sitat fra: 3irikur på lørdag 17. februar 2018, klokken 20:33
Samme klokke, samme problem. Men jeg tror ikke det er bilen som er problemet, det er klokken. Har googlet en del og det skjer med veldig mange uten at jeg har hørt om noen løsning.

Jeg har forøvrig byttet telefon fra Samsung til iPhone uten at det hjalp heller.
:-\

OT, men hvordan funker S3 med iphone?

3irikur

Sitat fra: Stikkkontakt på lørdag 17. februar 2018, klokken 21:03
Sitat fra: 3irikur på lørdag 17. februar 2018, klokken 20:33
Samme klokke, samme problem. Men jeg tror ikke det er bilen som er problemet, det er klokken. Har googlet en del og det skjer med veldig mange uten at jeg har hørt om noen løsning.

Jeg har forøvrig byttet telefon fra Samsung til iPhone uten at det hjalp heller.
:-\

OT, men hvordan funker S3 med iphone?

Omtrent som med samsung, noen funksjoner forsvinner (som å åpne apper på telefonen fra klokka). Jeg har imidlertid ennå større problemer med tilkoblingen nå - den ramler ut og kobler ikke til igjen før jeg skrur den av og på.
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA