Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Car-Net igjen...

Startet av emmern, onsdag 15. november 2017, klokken 12:53

« forrige - neste »

sinhal

Vet ikke om andre har det samme problemet, men nå har bilen min vært umulig å få kontakt med siden i går både via app og Internett portal. Er det mulig...... For å si det rett ut.... For noe dritt.....

aageaasved

fikk dette svaret i dag,synes  carnet hva greit mens d hva gratis,men ikke når jeg betaler for dette



<aaaassve@hotmail.com>
Dialog hos Kundeservice
Startet: 10.02.2018 10:31:06
Avsluttet: 10.02.2018 10:33:28
Du snakker nå med Daniel
Daniel:
10:31:16     Hei. Hva kan jeg hjelpe deg med?
Jeg:
10:32:20     hvor skal man klage på refusjon av penger for car net , når dette er en tjeneste som ikke fungerer
Daniel:
10:32:52     Hei. Du kan sende en mail til kundeservice@moller.no

Daniel:
10:33:22     Der vil du kunne få en form for kompansasjon fordi Car-Net ikke er opptimalt
   

Mobileum

Men dette har vi jo allerede. Når det virker....

SitatBut I think Tesla has still only scratched the surface of what features could be included in the application.

For example, we are seeing a more extensive use of the phone app for the Model 3, but I think it could go be more feature rich.

I especially would like to see more options on the charging screen to schedule charging sessions directly from the app. Also, navigation could be included in the app to export routes from the app to your Tesla.

What else would you like to see Tesla add to the mobile app? Let us know in the comment section below.
[/i]
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.9

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA