Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Erfaringer med nye Krem Premium interiøret

Startet av 50%NoFuel, torsdag 08. februar 2018, klokken 22:20

« forrige - neste »

50%NoFuel

Hva er deres erfaringer med krem premium interiøret? Egne bilder?
Fremtiden er elektrisk

Leafy

Hatt det siden oktober 2017 og er meget fornøyd. Bilen (Model S) har gått knappe 6K og i motsetning til det gamle skinninteriøret som jeg har i min Model X, så er det ikke skrukkete eller har misfargning. Behagelig å sitte i er det også. Så her er det  :+1: :+1: :+1:
Tesla Model Y Performance m/EAP. Mottatt 12.22
Tesla Model 3 Long Range MIC. Mottatt 09.21
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19 - Solgt!
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

ludwig_holberg

Har testet det i prøvekjøring. Meget behagelig og pent.

50%NoFuel

Sitat fra: Leafy på fredag 09. februar 2018, klokken 10:28
Hatt det siden oktober 2017 og er meget fornøyd. Bilen (Model S) har gått knappe 6K og i motsetning til det gamle skinninteriøret som jeg har i min Model X, så er det ikke skrukkete eller har misfargning. Behagelig å sitte i er det også. Så her er det  :+1: :+1: :+1:

Hvilke fargekombinasjon har du? Jeg har bestilt en sort, krem interiør med karbon.
Fremtiden er elektrisk

Henning Tveiten Østeby

Sitat fra: 50%NoFuel på fredag 09. februar 2018, klokken 11:05
Sitat fra: Leafy på fredag 09. februar 2018, klokken 10:28
Hatt det siden oktober 2017 og er meget fornøyd. Bilen (Model S) har gått knappe 6K og i motsetning til det gamle skinninteriøret som jeg har i min Model X, så er det ikke skrukkete eller har misfargning. Behagelig å sitte i er det også. Så her er det  :+1: :+1: :+1:

Hvilke fargekombinasjon har du? Jeg har bestilt en sort, krem interiør med karbon.
Var redd for at jeg var alene.
Har bestilt sort metallic med kremjeg også.
Synes det ser skikkelig bra ut.




From Cayenne V8 to Tesla Model S 75D
Life is good


50%NoFuel

 :+1:
Sitat fra: Henning Tveiten Østeby på lørdag 10. februar 2018, klokken 06:09
Sitat fra: 50%NoFuel på fredag 09. februar 2018, klokken 11:05
Sitat fra: Leafy på fredag 09. februar 2018, klokken 10:28
Hatt det siden oktober 2017 og er meget fornøyd. Bilen (Model S) har gått knappe 6K og i motsetning til det gamle skinninteriøret som jeg har i min Model X, så er det ikke skrukkete eller har misfargning. Behagelig å sitte i er det også. Så her er det  :+1: :+1: :+1:

Hvilke fargekombinasjon har du? Jeg har bestilt en sort, krem interiør med karbon.
Var redd for at jeg var alene.
Har bestilt sort metallic med kremjeg også.
Synes det ser skikkelig bra ut.




From Cayenne V8 to Tesla Model S 75D
Life is good
Fremtiden er elektrisk

Leafy

Sitat fra: 50%NoFuel på fredag 09. februar 2018, klokken 11:05
Sitat fra: Leafy på fredag 09. februar 2018, klokken 10:28
Hatt det siden oktober 2017 og er meget fornøyd. Bilen (Model S) har gått knappe 6K og i motsetning til det gamle skinninteriøret som jeg har i min Model X, så er det ikke skrukkete eller har misfargning. Behagelig å sitte i er det også. Så her er det  :+1: :+1: :+1:

Hvilke fargekombinasjon har du? Jeg har bestilt en sort, krem interiør med karbon.

Midnight Silver med Creme interiør. Meget fornøyd med kombinasjonen.
Tesla Model Y Performance m/EAP. Mottatt 12.22
Tesla Model 3 Long Range MIC. Mottatt 09.21
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19 - Solgt!
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

50%NoFuel

Noen andre som har erfaringer med krem-interiøret?
Fremtiden er elektrisk

smurf

Har en hvit Model X med krem + karbon. Kjempefornøyd med både utseende og kvalitet. Ser bra ut, ingen misfarging fra klær, behagelig å sitte på. Bare positive erfaringer  :+1:
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

knutht

Har bestilt en rød MS 100D med kremfarget interiør. Var aldri i tvil

Kubiskisk

Blå bil med krem og karbon, kjørt 6000 ish km og setene ser, som seg hør og bør, ut som nye enda. Ikke tar de til seg skitt så fort som jeg trodde heller, men det kan være vi er rene nok i tøyet :-). Kjempefornøyd.
X75DBlåSyvseterKremKarbonPremiumFSDVin68XXX

Doro

Rød X med krem interiør. Veldig fornøyd med valget (kom fra rød S med beige). Veganskinnsetene er gode å sitte i, men jeg hadde litt skrukker i mine ved leveranse. Tesla mener det er innenfor "standard" så jeg kommer ingen vei med reklamasjon:(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA