Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Innlogging

Startet av pilt, mandag 15. januar 2007, klokken 23:53

« forrige - neste »

pilt

Begge gangene jeg logget inn i dag, så fikk jeg feilmelding. Det sto at innloggingen hadde feilet og at jeg måtte logge ut og inn igjen. Jeg trodde først det hadde å gjøre med at jeg tastet feil passord den første gangen ::) og at den dermed husket at jeg hadde klønet på og ikke ville la meg skrive noe her. Men nå fikk jeg samme melding igjen. (Da var det mao ikke min feil! :D ) Jeg sto som innlogget og kunne fint lese de nye meldingene som var her, men når jeg trykket på sitat-knappen, så kom meldingen.

Ikke verdens undergang det her, altså, for jeg klarer fint å logge inn på nytt. Tenkte bare jeg skulle nevne det, så får du kikke rundt i alle programmeringskodene og prøve å finne feilen. Hvis du gidder.
Oslo
🤍 P106 - mai 2005 til mai 2017
Nissan Leaf Tekna - juli 2014 til feb 2019
❤ Opel Ampera-E - mai 2017
Hyundai Kona - feb 2019 til 2022
💙 Tesla model Y - juni 2023

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA