Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Alternative felger

Startet av Zuexi, onsdag 31. januar 2018, klokken 18:43

« forrige - neste »

lr-80

Har noen info om pris på originale vinterhjul, og spec/bilde? Finner ingenting på nettsidene.
2015 KTM 1190 Adventure R
2017 BMW i3 Fully Charged
2019 Jaguar i-Pace S, Caesium Blue 22"
1951 Landrover Serie 1 80"

Jansen

Sitat fra: lr-80 på onsdag 07. mars 2018, klokken 18:05
Har noen info om pris på originale vinterhjul, og spec/bilde? Finner ingenting på nettsidene.

Jeg fikk tilbud fra selger igår (etter forespørsel) på vinterdekk. Jeg har bestillt en N-Connecta med 17" sommerdekk.
tilbudet jeg fikk var for 16" vinterdekk med continental conti viking 6.  4stk dekk &felg for 12415 kr.

jeg spurte samtidig om det ble ulemper med TPMS (dekktrykkmåling) når man gikk fra 16" til 17" eller motsatt. Selger mente det ikke hadde noe å si for sensorene.

Trond.m

Sitat fra: lr-80 på onsdag 07. mars 2018, klokken 18:05
Har noen info om pris på originale vinterhjul, og spec/bilde? Finner ingenting på nettsidene.
De fleste bilene leveres på Continental dekk og Pulsar felg. Samme felg som til den gamle Leaf. Det er bare prisen som er endret...gått opp   ;)

Tilo

Sitat fra: Jansen på onsdag 07. mars 2018, klokken 19:00
Sitat fra: lr-80 på onsdag 07. mars 2018, klokken 18:05
Har noen info om pris på originale vinterhjul, og spec/bilde? Finner ingenting på nettsidene.

Jeg fikk tilbud fra selger igår (etter forespørsel) på vinterdekk. Jeg har bestillt en N-Connecta med 17" sommerdekk.
tilbudet jeg fikk var for 16" vinterdekk med continental conti viking 6.  4stk dekk &felg for 12415 kr.

jeg spurte samtidig om det ble ulemper med TPMS (dekktrykkmåling) når man gikk fra 16" til 17" eller motsatt. Selger mente det ikke hadde noe å si for sensorene.

Hvilken forhandler er dette? Har fått tilbud fra BNH til 14900,- med TPMS.

Jansen

Sitat fra: Tilo på torsdag 08. mars 2018, klokken 11:07
Sitat fra: Jansen på onsdag 07. mars 2018, klokken 19:00
Sitat fra: lr-80 på onsdag 07. mars 2018, klokken 18:05
Har noen info om pris på originale vinterhjul, og spec/bilde? Finner ingenting på nettsidene.

Jeg fikk tilbud fra selger igår (etter forespørsel) på vinterdekk. Jeg har bestillt en N-Connecta med 17" sommerdekk.
tilbudet jeg fikk var for 16" vinterdekk med continental conti viking 6.  4stk dekk &felg for 12415 kr.

jeg spurte samtidig om det ble ulemper med TPMS (dekktrykkmåling) når man gikk fra 16" til 17" eller motsatt. Selger mente det ikke hadde noe å si for sensorene.

Hvilken forhandler er dette? Har fått tilbud fra BNH til 14900,- med TPMS.

Ålgård Auto i Stavanger.

Zuexi

Fevik dekk i Grimstad kjører aggressiv pris på dekkpakkene sine med premium dekk og TPMS.
Får ContiVikingContact 6 også til samme pris, eller mot et lite tillegg.

Nå har de felgene i flere farger også.

https://www.fevikdekk.no/collections/tilbud/products/komplette-vinterhjul-til-nye-nissan-leaf


Jansen

Sitat fra: Zuexi på torsdag 08. mars 2018, klokken 23:05
Fevik dekk i Grimstad kjører aggressiv pris på dekkpakkene sine med premium dekk og TPMS.
Får ContiVikingContact 6 også til samme pris, eller mot et lite tillegg.

Nå har de felgene i flere farger også.

https://www.fevikdekk.no/collections/tilbud/products/komplette-vinterhjul-til-nye-nissan-leaf

Takk for info! :)
Kanskje jeg skal kansellere vinterdekk tillegget jeg ba om, og heller bestille her. skal uansett fra oslo til Stavanger i slutten av mars og kan fint ta med dekkene på veien :D

Trond.m

Det var en veldig god pris på dekkpakken fra Fevik Dekk. Hvis kvaliteten er bra, så er det et godt alternativ til de stygge (etter min vurdering) Pulsar-felgene til Nissan

Zuexi

PH felger er en gjenganger blant Tesla eiere ihvertfall. Vet ikke om det nødvendigvis er et synonym med kvalitet, men de tåler ihvertfall høyere vektbelastning enn mange andre tilsvarende felger.

AntonB

Noen som har fått utlevert bil i Røyken og lagt på vinterdekk selv? I følge selger kan ikke di montere der, så må ordne dette selv..

Zuexi

Høres rart ut. Jeg fikk beskjed om å levere vinterdekk først, for de kunne ikke levere ut bil uten at den var testet på veien. Dette var ikke BNH da, så mulig de ikke har tid og velger å pushe ut biler istedenfor.

Pneg

Hentet på røyken. Sto klar på vinterdekk med sommerhjulene lagt bak.
E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

Zuexi

Tipper AntonB har egne vinterhjul som ikke er kjøpt gjennom BNH. Sikkert derfor de sier han må montere selv. Kundeservice fra sin beste side.

Pneg

Sitat fra: Pneg på fredag 09. mars 2018, klokken 12:27
Hentet på røyken. Sto klar på vinterdekk med sommerhjulene lagt bak.

Forøvrig ikke vært tema for oss så dette så jeg på som en selvfølge.
E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

AntonB

Sitat fra: Zuexi på fredag 09. mars 2018, klokken 12:30
Tipper AntonB har egne vinterhjul som ikke er kjøpt gjennom BNH. Sikkert derfor de sier han må montere selv. Kundeservice fra sin beste side.
Bestilt egne hjul ja.. når selger ikke kan gi bedre pris enn 14,900,- så blir det slik. Bestilt hos Dekkgutta på skullerud til 9990,-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA