Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stort antall nye Leaf observert på Drammen havn

Startet av Rearden86, mandag 29. januar 2018, klokken 09:05

« forrige - neste »

Desti

City of Barcelona kommt heute. Tyne - Esbjerg - Drammen

Desti

Harbor kameraer er frosset.  :'( :'( :'(


City of Rome: Tyne - Drammen  direkte, sjeldne  8)




Roar Nicolaisen

Sitat fra: Desti på søndag 01. juli 2018, klokken 19:22

City of Rome: Tyne - Drammen  direkte, sjeldne  8)

Kanskje det er på denne båten min N-Connecta kommer... :) Den skal være hos forhandler siste halvdel av juli..
Er det bare biler fra Nissan som kommer fra Tyne? Jeg vet Nissan har en stor fabrikk i området. Er det kun Leaf som produseres der eller er det også andre modeller?


steffeo

Litt vanskelig å se, men etter hva jeg skjønner så er det båten på kamera 8 som er City of Rome; men jeg klarer ikke se om det er Leaf'er som står i nærheten av båten, ser ut som endel NV-200'er, men klarer ikke kjenne igjen noen Leaf'er...

Forøvrig syns jeg den båten har stått der hver eneste gang jeg har sjekka...

Desti

Sitat fra: Roar Nicolaisen på mandag 02. juli 2018, klokken 00:23
Sitat fra: Desti på søndag 01. juli 2018, klokken 19:22

City of Rome: Tyne - Drammen  direkte, sjeldne  8)

Kanskje det er på denne båten min N-Connecta kommer... :) Den skal være hos forhandler siste halvdel av juli..
Er det bare biler fra Nissan som kommer fra Tyne? Jeg vet Nissan har en stor fabrikk i området. Er det kun Leaf som produseres der eller er det også andre modeller?


About Nissan in the UK

Nissan Sunderland Plant produces the Nissan Qashqai, Juke, Infiniti Q30 and the 100% electric Nissan LEAF

Nightmare

Ser på appen vessel tracking at City og rome båten som frakter bla annet nissan har vært innom Drammen. Ny batch med nye Leaf eller

Roar Nicolaisen

Sitat fra: Nightmare på søndag 15. juli 2018, klokken 18:39
Ser på appen vessel tracking at City og rome båten som frakter bla annet nissan har vært innom Drammen. Ny batch med nye Leaf eller

Nightmare

Enig med deg i det ja  :) lurer på om min røde er der eller neste ladning

Nightmare

City og Barcelona med direkte anløp til Hankø  :)
Ankomst 24 juli

Løve

Hvor mange Leaf kan en regne med er ombord? Regner med at antal nyregistrerte Leaf i et kalenderår knuses iløpet av neste 30 dager. Etter det er det spennende å se når en bikker 10k nyregistrerte Leaf i samme kalenderår.

Lurer virkelig på hvor dette ender når Leaf 2019 kommer!

Vidar Andre Paulsen

#160
"City of Southampton" ankommer Esbjerg i dag , forventer skipet er i Drammen 24 Juli. Regner med teknaen min leveres da  :P

Roar Nicolaisen

Sitat fra: Løve på lørdag 21. juli 2018, klokken 18:32
Hvor mange Leaf kan en regne med er ombord?

Disse City of.. skipene har ihvertfall plass til 800 biler :)

Desti


Løve

Sitat fra: Roar Nicolaisen på søndag 22. juli 2018, klokken 15:10
Sitat fra: Løve på lørdag 21. juli 2018, klokken 18:32
Hvor mange Leaf kan en regne med er ombord?

Disse City of.. skipene har ihvertfall plass til 800 biler :)

Nå ble jeg litt skuffet. Vet de virkelig store har over 5000 biler ombord. Så hadde håpt på 2000. Men for all del, to tre 800-bils båter i måneden må det være lov å håpe på  :D

Myrvang

Sitat fra: Løve på søndag 22. juli 2018, klokken 19:59
Sitat fra: Roar Nicolaisen på søndag 22. juli 2018, klokken 15:10
Sitat fra: Løve på lørdag 21. juli 2018, klokken 18:32
Hvor mange Leaf kan en regne med er ombord?

Disse City of.. skipene har ihvertfall plass til 800 biler :)

Nå ble jeg litt skuffet. Vet de virkelig store har over 5000 biler ombord. Så hadde håpt på 2000. Men for all del, to tre 800-bils båter i måneden må det være lov å håpe på  :D

Men har Drammen plass til 5000 biler? Neppe...  :)
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA